2011. december 9., péntek

balgaságaink

Az elmúlt napokban sikerült megállapítanunk, hogy kezdünk elbalgulni.

Laci pénteken végre hazahozhatta az újra levágott ablaküveget, amire hetek óta vártunk.
Az, hogy jó lett e a méret, sosem tudjuk meg, mivel az utolsó lépcsőfoknál kicsúszott a kezéből és sajnos odavágta, így az végigrepedt. :(
Kicsit ideges volt férjuram, én meg csak röhögni tudtam az egészen,mert ez az egész sztori olyan rossz, hogy már jó.
Talán jövőre újra megpróbálkozunk az üvegcserével. :))

A másik eset sem volt rosszabb.
Hétfő éjjel olyan vihar kerekedett, hogy a lehúzott rolók alatt is döngette az ablakot a szél. Tényleg félelmetes szélvihar volt , ezért a bejárati ajtót kivételesen kulcsra zártuk belülről, mert a lenti kaput is feltépte a szél.
Másnap reggel nagy rohanásban együtt mentünk el mindannyian otthonról, a kulcsommal kinyitottam ugyan az ajtót, de nem szedtem ki belőle,hogy biztosan meglegyen. Csak hát sajnos egy szatyor is ott lógott a kilincsen , így az eltakarta a kulcscsomómat és amikor kiléptem az ajtón, csak behúztam magam mögött, ,mivel eszembe sem jutott, hogy a kulcs benne maradt a zárban belülről.
:(
Később, amikor jöttünk haza és Laci nyitotta volna az ajtót, de nem sikerült, na akkor kezdett neki gyanús lenni a dolog, hogy esetleg nem hagytam a zárban véletlenül a lakáskulcsomat ?????
" Basszus ! " , kb ennyit tudtam mondani és már láttam magam előtt, ahogy egész napos program lesz az ajtó szétverése és helyreállítása. :(
Laci azért megpróbálkozott filmekből ismert kártyás trükkel kinyitni az ajtót és csodák csodájára, kb 10 perc próbálkozás után , sikerült ! :)))))

Így legalább az ajtónk egyben maradt !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése