2011. december 7., szerda

a hétvégén nálunk járt Jules

Jules (zsül , B.Miki kedvéért ) az óvoda figurája.
Ő a gyerekek barátja, aki mesél nekik, akinek panaszkodhatnak, aki játszik velük és minden hétvégén hazamegy az egyik kis óvodás otthonába. :)

Most Dián volt a sor és pénteken hazahoztuk Julest, aki hozta magával a táskáját , benne a pizsamájával, amit alvásnál fel is vett.
Az ebédnél is itt volt velünk a nappaliban, este lefeküdt , nappal pedig a tesóknál járt kézről -kézre .
Hétfő reggel aztán kézen fogta Diát, beült mellé a kocsiba és együtt visszamentek az óvodába ! :)
Reméljük , jól érezte magát nálunk , máskor is szívesen látjuk !:)))

2 megjegyzés:

  1. Jules nem koszolódik el ilyen fokú igénybevétel mellett? Vagy vannak az óvónők által gondosan rejtegetett, titkos pót-Jules-ök?

    VálaszTörlés
  2. Amikor hazahoztuk megvizsgáltam és megállapítottam, hogy Jules frissen fürdött. :)Szerintem pár hétvégenként kimossák és amúgy nagyon jó minőségűnek tűnt, szerintem pár évet kibír, főleg ,ha arra gondolok, hogy még nekem is megvan 30 évvel ezelőtti haverom . :)

    VálaszTörlés