2013. január 1., kedd

2013.

Már nem értem ide , hogy egy összegző bejegyzést készítsek a most magunk mögött hagyott esztendőről .
De mindeképpen szerettem volna írni pár sort az újév első napján !

MINDENKINEK egészségben gazdag, vidám, sikeres 2013-as évet kívánok !!!

Lassan lenyugszanak a kissé felturbózott , téliszünetes kedélyek és ha minden igaz, visszakerülök a gép elé is.
Guszti az elmúlt napokban sok kis videót készített, amit ha rá tudom venni,a napokban fel is tesszük ,legalábbis az érdekesebb pillanatokat.

Sajnos az időjárás nagyon mostohán bánt velünk, borzasztó esőzés, viharos szelek voltak a legjellemzőbbek az elmúlt hetekben.
Néha már nem tudtam, hogy dühöngjek vagy csak egyszerűen ne vegyek tudomást az ablak másik oldalán zajló eseményekről.
Volt így is, úgy is.
Csak hát ez azt eredményezte, hogy nem sokat tudtunk elmenni itthonról, ez pedig kissé feszült hangulatot hozott . Legalábbis nekem.
Aztán volt úgy is, hogy dacolva az esővel futócipőbe bújtam és lefutottam valamelyik szokásos útvonalamat.
Mivel hideg nem volt, így egész jól jött a felfrissülés, szerencsére még le sem betegedtem. :)

A gyerekek amúgy elég jól eljátszanak együtt , csak a Zalánnak és Hubának van időnként kínzó kilóméterhiánya.
Bíztató, hogy az újév napsütéssel indult ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése