2013. január 4., péntek

kicsit ôssze-vissz

Van még egy pàr foto a kôzelmultbol ,ami mosatnaban kerult fel a gépre. Az emlékkônyv kedvéért ide is beillesztem ,mert igy legalàbb meg tudok mutatni egy-egy eseményt az életûnkbôl.

Ezek a képek az AGC idei karàcsonyi vacsoràjàn készûltek .  Az étterem nagyon elegàns és hangulatos volt, az ételeket nagyon szépen tàlaltàk, csak egy hiba volt benne, a 7 fogàsbol 5 és fél halétel , pontosabban tengeri fogàs volt.
Ha valaki ismerem engem,az tudja, hogy ez az , amivel ki lehet kergetni a vilàgbol.

Szerencsére 1-2 kiegészitô " fogàst" , kôretet talàltam, ami szàmomra is ehetô volt.
Bàr az igazat megvallva nem az étel érdektelensége, hanem az asztaltàrsasàg értetlensége volt egy kicsit kellemetlen, de amikor  tényleg megértették; hogy én nem vagyok tengerevô, onnantol kezdve màr a sajàt hasukkal foglalkoztak.....:)





Ôsszességében kellemes este volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése