2013. január 4., péntek

Stefi néni angyalkàja

A gimis éveim alatt elég sok matektanàrunk volt , de az egyik , a legszigorubb; leginkàbb munkamàniàs tanerôvel a mai napig tartjuk a kapcsolatot.
Ez azért érdekes, mert én sosem rajongtam a matekért és lévén, hogy matek tagozatos iskolàba jàrtunk, ez ott nem jôtt tul jol . :)
De az élet ilyen, tartogat ezer és ezer meglepetést .
Amikor Stefi tanàrnô màr nem tanitotta az osztàlyunkat, megkerestûk Anett baràtnômmel; aki kissé hasonlo beàllitottsàgu, mint én és felkértûk volt tanàrnônket, hogy heti rendszerességgel foglalkozzunk velûnk , mert nem szeretnénk lemaradni az iskola elvàràsaitol.
Nagyon komolyan mondom, hogy fantasztikus tanàr , egy nagyszerû ember, bàr az tény, hogy nagyon kûlônôs személyiség.
Elôszôr ugy tûnt; hogy nem értékel minket sokra, mivel a matek nem kifejezetten a mi asztalunk volt, de ahogy jobban megismertûk egymàst , egy nagyon kôzeli, ma is tartô kapcsolat alakult ki kôzôttûnk.
Sikeresen leérettségiztûnk, sôt a sors fintora és a tanàrnônk profizmusa tette lehetôvé, hogy Anettbol végûl gépészmérnôk lett ! :)))
Erre soha nem mertem volna fogadni....:))))

Visszatérve napjainkhoz, Stefi néni idei karàcsonyi levelében kûldôtt nekûnk egy sajàt kezûleg horgolt angyaldiszt, amit szenteste délelôttjén adott àt a postàs !
Nagyon meghatott és nagy ôrômmel fûggesztettem fel , szeretett nyugdijas lelkészhàzaspàrunktol kapott hasonlo stilusu diszei kôzelébe.
Igy egy kicsit mindannyian velûnk voltak . ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése