2013. január 29., kedd

megint sok apro hir

Mivel màr megint egy hete nem jàrtam a naplomnàl, igy pàr hir ismét összetorlodott .

Az idôjàràs teljesen felborult . A mult héten,  miutàn visszajöttünk nagyon hideg volt, legalàbbis az itteni viszonylatban mérve. -8 ,-10 C fok is volt ,ami itt a tenger mellett a pàratartalom miatt tényleg nagyon hidegnek érezhetô.
Aztàn megérkezett a szokàsos belga szél , szokatlan erôvel és ismét havazni kezdett .Nagy mennyiségû ho hullott a mélyföldre ,ami az itteniek életét nagyon felkavarta, de minden kellemetlenség ellenére gyönyörû volt !
A szél azutàn ujra erôrekapott és meleg àramlatot söpört végig, aminek az lett a kôvetkezménye , hogy ho helyett szakado esô lett a folytatàs.
2 nap alatt kôzel 20 c fokot emelkedett a hômérô foka, mert hogy màr +10 fokok vannak. Elég megterhelô, de egy kicsit mégis a közeledô tavaszra emlékeztet ez a klima .  Jaj , de vàrom màr !!!


Laci végre ràszànta magàt és lement a felnôttek taekwondo edzésére . :)
Nagyon örültem neki, mert tudom, hogy szüksége van az ilyen fajta kikapcsolodàsra .Ô is nagyon szeret mozogni, de a napi tennivalok mellett nehezen veszi rà magàt egy kis magànyos futàsra, uszàsra.
Mivel ez a fajta küzdôsport is volt màr élete része, igy nem kell a legelejétôl kezdenie a felzàrkozàst, csakhàt kissé ovatosan kell bànnia az erejével a vàlla miatt . De azért ez mégis csak sokkal kiméletesebb, mint a judo.
Az edzôk és sporttàrsak kedvesen fogadtàk, igy legalàbb a hangulat is vonzo szàmàra. Remélem lesz folytatàs, màr csak azért is, mert nagyon aranyos dolog, hogy Gloria is ugyanebben a klubban, ugyanannàl az edzônél "verekszik", mint apuka. :)))

Készülünk a farsangra, de errôl majd hétvége utàn, ha màr tul leszûnk rajta.

én is elkezdtem a 4.szintû hollandot és most kezdtem azt érezni, hogy most màr akkor talàn el kellene kezdeni tanulni is .....

Huba most nagyon cuki fàzisban van, megzabàlom a kishapsit, nagyon gyorsan tanul mindenfélét, rendkivûl szeret rosszalkodni, de mégis probàl a hatàrokon belül maradni.
àlmàban is beszél a sajàt nyelvén, de egy  szo biztosan  benne van mindig, az hogy : anya ! :) Hogy milyen aspektusban , azt nem tudom, de mindig emleget. :))) A tesokkal is nagyon jol el van, szerintem" tôk jo neki", mert annyian körbeveszik és annyian szeretik !
Nagyon oda van a kuytàkért és a motorokért , na és a Hello Kittyért . :)
Ha motort làt bàrhol, akàr az utcàn, akàr tv ben vagy fényképen, 3 oktàvval feljebb  kiabàl nekem, hogy " anya, anya " és közben mutogat, majd berreg .

Dia kitartoan rakja a 100 as kirakokat, ezt a félévi értékelésénél is megjegyezték. A héten megyûnk fogado oràra az oviba, de a bizonyitvànya alapjàn 5 féle területen kimagasloan megelôzi a korosztàlyàt .
Nagyon furmànyos agya van, de nem az az okostojàs tipus, jo a humorérzéke és nem akar mindenàron  a középpontban lenni (még ).

Ja és végre megtalàltàk a korhàzban elvégzett ugynevezett komplex tesztem eredményét és hàla Istennek hiàba vagyok vén, mint az orszàgut ,semmi nyoma Down kornak vagy ehhez hasonlonak. De ôszintén szolva emiatt nem is aggodtam, egyszoval minden rendben ! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése