2014. november 8., szombat

védônônél

A héten kellett mennûnk a védônôhöz is, mivel elértük a 15 hónapos kort és aktuàlis volt az utlsó  kisded kori védôoltàs is .
A paraméterei nagyon ideàlisak, 10 kg 86 dkg és 80 cm a fejkôrfogata pedig 48,8 cm.
Pont 2 kg val nehezebb és 3 cm rel magasabb, mint Huba volt ennyi idôsen, de Huba fejkôrfogata is 48 cm felett volt.
Ezen most is fenn akadtad kicsit,de aztàn konstatàltàk, hogy valószùinûleg genetikai adottsàg . :) Persze,mert okosak :)
A doki néni ,akihez szoktunk ilyenkor kerûlni, a beszédmàniàs, most is azzal kezdte, hogy miket mond màr Oszkàr ? Màr vàrtam a kérdést.
Ràvàgtam, hogy semmit ! Nagy meglepôdés, aztàn korrigàltam,  hogy beszél, kommunikàl, de szàmunkra érthetetlen nyelven, leginkàbb az aràmihoz hasonlitható. :)
Doki néni, ezen még inkàbb kiakadt, de nyugtatolag mosolyogtam rà, hogy ne aggodjon ,mert a többi gyerekkel is igy volt és azóta be sem àll a szàjuk.
Egyébként engem is àllandoan nyelvtanfolyamra kûld és Oszkàrnak is azt javasolta, hogy vigyûk minél hamarabb kôzôsségbe, hogy megtanuljon hollandul.
Kicsit letolt,hogy otthon miért nem beszélûnk hollandul ?! Mondtam, hogy ugy gondolom, hogy az anyanyelv a legelsô ,majd utàna Ô is megtanulja a hollandot,akàr a tôbbiek.
Na ezt màr elfogadta , az oltàst beadta és megkaptuk, hogy legkôzelebb 2015. szeptember 3-àn , 9.30 ra kor kell megjelennûnk nàla ! :)))) Ezeken mindig kiakadok :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése