2011. november 10., csütörtök

meglepetés

Ezt a bejegyzést leginkább Tereskére ajánlom , Magdi néninek szeretettel, mert amikor átéltük a következő eseményt, egyből Ő jutott az eszembe, hogy ez biztosan tetszene Neki, persze szerintem Nektek is fog ! :)

Szóval a múlt héten be kellett mennünk a bankfiókba, ahova tartozunk, mert valahova elkavartam a bankkártyámat és hát ilyenkor szerencsésebb letiltani , meg hát újat kellett igényelni.
Amikor beléptünk az ajtón az ügyfeles hölgy kalitkája előtt zászlófüzér díszelgett.
Még gondoltam is, hogy na fogadjuk, hogy ezek az észlények, már megint fordítva fűzték fel az olasz zászlót. :) Nem egyszer volt már ilyen.
De amikor odafordultunk az üvegfal felé , hirtelen szívdobogást kaptam, mert a háttérben magyar zászló, térkép, unicumos üveg, paprika, Magyarországról szóló útikönyv, egy XV. kerületet ismertető prospektus ( és hát ugye, mi XV. kerületi lakosok vagyunk ) egy miniszekér, csizma, karikás ostor volt látható. :)))))
Ahogy jobban körbenéztünk még a Lánchíd képe is ki volt függesztve.
Csodás érzés volt !!! ( egy csúnya bibi azért volt ám, a kifüggesztett magyar térképen még a Magyar Népköztársaság felirat és címer volt látható. Mondtam, hogy észlények ! )

Szegény ügyintézőt lerohantuk a kérdéssel, hogy mi ez az egész ???

Állítólag minden évben népszerűsítenek, egy országot, olyat ,amelyikben van KBC "leányvállalat", ez nálunk K&H.
Valahogy még magyarországi utazást is lehet nyerni ! :))))
Arra emlékszem, hogy tavaly Portugália volt a kirakatban , az is vicces volt, mert az meg pont akkor volt porondon, amikor egy otthoni látogatásból visszatértem és egyik jóbarátom azokban a napokban indult otthonról Lisszabonba. :)
Szóval ilyen "véletlenek" történnek velünk !
Csináltam pár képet, persze nem sikerültek túl jól, mert titokban gyártottam őket, ugyan is ez ipari kémkedésnek számít ! :)

1 megjegyzés:

  1. mostmárazértapikkasszánislehetnevalamiúúújjjjjjjjjjjjjjjj!
    kapd össze magad!
    :-)

    VálaszTörlés