2013. szeptember 25., szerda

Huba dràgàm

Huba nagyon jol viseli, hogy bàty lett belôle !
Igaz, engem egész nap foglalkoztat és mivel tovàbbra is csak magànhangzokkal beszél, nagyon kell figyelnem, hogy mit is magyaràz.
Visszamondatja velem és ha nem értettem meg, akkor ujra ràkezd, ismétli az " anya aao oi a uo ?" ( anya , kaphatok csokit vagy cukrot ?) vagy "eu éài ooa" ( menjûnk sétàlni motorral) vagy bàrmit, amit éppen kôzôlni  vagy kérdezni szeretne.
Egész nap jàr az agyam, mint egy kodfejtônek, mert leràzni nem lehet .
Délélôttônként ,mivel a tôbbiek suliban, oviban vannak nehezebben talàlja a helyét, unatkozik .
Igyekszem mindenbe bevonni és ettôl meg én vagyok hulla fàradt, de néha azért ö is . :)
Ezt az aranyat érô pillanatot mesenézés kôzben kaptam el :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése