2013. szeptember 25., szerda

védônônél

Tegnap voltunk Oszkàrral a védônônél, mivel most 8 hetes , az ilyenkor szokàsos oltàs is esedékes volt.
Még nincs TAJ kàrtyàja, bàr az apostille és az anyakônyvi kivonat visszaérkezett Noémi jóvoltàból, (kôszi ezuton is ! ) de a védônô azt mondta, hogy sebaj , akkor is vigyük !
Sajnos én csak a kapuig kisértem Oszit és Lacit, mert màr megkezdtem az ôszi kôhôgésemet és mit ne mondjak , elég vacakul is vagyok tôle. Amig Laci végigjàrta a kôtelezô ellenôrzôpontokat a babàval, addig én Hubàval lent sétàlgattam és igyekeztem nem megfulladni sajàt magamtól.
Amikor a védônô (akik egyébként elég kedvesek errefelé is !) meglàtta, hogy Lacival érkezik a kis pàciens, kedvesen megjegyezte, hogy " anyuka biztosan dolgozni ment " .....
Amikor Laci ezt elmesélte, végigszaladt bennem a gondolat, hogy te jó ég, én akkor most tényleg lusta vagyok, hogy a 7.gyerekem mellet, aki most tôltôtte a 8.hetét , nem rohantam valami munkàt keresni ?????

Laci képbehozta a hôlgyet, hogy itt vagyok, csak lent a màsik kicsivel, mert nem akartam kôrbekôhôgni az egész rendelôt és szerinte egy ekkora csalàdnak szûksége van egy àllandó hàttérmunkàsra, mondjuk nevezzük azt anyànak . :)
No de ez csak egy kis balgàs anekdota volt ,a lényeg az, hogy babànk 8 hetesen elérte az 5800 g -ot és 60 cm -re nôtt .
Ez az itteni viszonylatban is nagyon szép fejlôdési gôrbe ! Egyik gyerekûnk sem volt ebben a koràban ekkora. :)
Igaz, meg is tesz mindent, mert nagyon szereti a hasàt .
Kinôtte a kiskàdat is, bàr az igaz, ez egy mini kiskàd, de nem gondoltam volna, hogy ennyi és kész ....:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése