2014. szeptember 17., szerda

ez is mehet a balgasàgok gyûjteményébe

Azóta bàcsi piànoban van, no nem zàrtam még be a zongoràba , :) csak éppen nem nagyon làtjuk ôt .

Amin viszont megint fogtam a fejem az a következô kis epizód volt.
Glória és Zalàn a régi suliból (mert ôk odajàrnak ) hazahoztàk a személyes adatlapjukat, hogy nézzük àt és javitsuk ki ,ami nem felel meg a valósàgnak ! Elôre megemlítem, hogy az iskolàban az elsô perctôl kezdve nagyon segítôkészen és jóindulattal àlltak hozzànk, mégis sikerült megszerezniük a "tôk balgàk" címet.

Az, hogy még mindig a régi címünk van az adatlapon, az egy dolog, pedig àprilisban bent voltunk a titkàrsàgon és  hivatalosan is lejelentettûk a vàltozàst, az , hogy az én keresztnevemet màsolàs utàn sem tudjàk helyesen leirni, mert a mai napig Dorothia vagyok, az sem érdekes, hogy a telefonszàmom sem helyes a nyilvàntartàsban még az is mindegy, bàr ha valamiért sûrgôsséggel el akarnànak érni, akkor ott màr gond lenne,még szerencse, hogy Zalànnàl van sajàt telefon, ........de hogy a gyerekek 6. éve odajàrnak és a mai napig " bolgàrok " az iskola szerint, na ezen màr dobtam egy hàtast !
A születési helyük Budapest, de bolgàr nyelvûek és bolgàr nemzetiségûek ! :((((     :))))

Ez egy iskola, ahol elvileg történelmet -és földrajzszerûséget is tanítanak.......hàt így, ezen a színvonalon  ! Ràadàsul , minden évben kijavítom ezt az ominózus papirost , de minek ???? Valaki elolvassa és iktatja ????

Most fogtam egy piros tollat és kihúztam a hülyeségeieket,  àtírtam a valós adatokat és a nemzetiséget "ezer" felkiàltójellel bekereteztem !
Persze min csodàlkozom, amikor a bevàndorlàsi osztàly is jó néhànyszor behivatta a Sylvit anno, hogy vigye be a bolgàr papirjait, pedig ott volt lefénymàsolva a útlevele és a születési anyakönyvi kivonata is és hogy az ügyintézônk soha nem akarta elhinni, hogy Magyarorszàg  uniós tagàllam, àllandóan felhívta a felettesét, hogy leellenôrizze ....persze az is lehet, hogy ök is ilyen suliban tanultak ....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése