2014. szeptember 3., szerda

haho, újra itt vagyunk

Ismét balgiumból jelentkezem .
Szombat este ; miutàn Laci Wizz Air gépe este negyed 8 kor leszàllt és Anett baràtnôm közremûködésével Laci eljutott Újpestre az ideiglenes szàllàsunkra, villàmgyors csomagrendezés és màr indultunk is Brugge felé.
Örültem, hogy éjszaka utazunk,mert abban reménykedtem, hogy a gyerekek aludni fognak , igy nem kell annyiszor megàllnunk. Màsrészt tartottam is tôle, mert szombat reggel 7 óra óta fent voltam és tudtam, hogy maximum csak rôvid szunyokàlàsok jutnak majd a vasàrnapi érkezésig.Bíztam benn, hogy Laci kipihentebb , mint én , mert az igazat megvallva szôrnyen kimerültnek éreztem magam augusztus végére.
Az utolsó hét, a vizsgàk hete elég strapàs volt, jövés-menés, kapkodàs, stb..
A vizsgàk sikerûltek, bàr a jogszabàly vàltozott és a "kicsik" nem kaptak jegyet, de legalàbb àtbeszéltûk a tanerôkkel, hogy kb hol tartanak a gyerekek.
Sok mindent tudnak és ez javukra írjàk, de ha az otthoni tovàbbtanulàsban gondolkodnak, akkor specifikusabban rà kell fekûdni a kulcstàrgyakra. Minden esetre van alapjuk és ez nagyon sokat szàmit.
Gusztinak minden sikerûlt, bàr töribôl ép "belehuzott" a nem tul kedvenc tételekbe, de azért megvan .
Visszatérve az utazàsra , tényleg gyorsabban ment, mint eddig bàrmikor, mert 15,5 óra alatt megjàrtuk, ugy, hogy Ausztriàt tejföl köd borította, szinte alig lehetett làtni, Németorszàgban meg szakadt az esô .
Laci is kipihentebb volt, igy az ut nagy részét Ô vezette le, bàr néhàny szàz km t jôttem én is ,amikor Ô akart kidôlni.
Vasàrnap du még vàrt rànk a kipakolàs és a màsnapi iskolàra való ràkészûlés . :)
Remek volt.
Màr akkor tudtam, hogy tuti le fogok betegedni, mert éreztem, hogy a "túlterhelt" làmpàim màr régóta égnek.

Arra gondoltam, hogy az elkövetkezô napokban elkezdem feltölteni a nyàri képeket, kôzben azért posztolok az aktuàlis dolgokról is .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése