2015. június 13., szombat

megint egy péntek, ami nem 13-a volt

Hasonlóan az elôzô péntekhez, megint egy nyomott, fûlledt, meleg napra ébredtünk úgy, hogy màr jó elôre beharangoztàk, hogy délutànra nagy vihar vàrható.
Reggel màr erôs fejfàjàssal ébredtem, ezért dupla kàvéval kezdtem a napot, szerencsére segitett .
Kora délelôtt mentûnk Oszival a fejlesztô foglalkozàsra, ahol amikor megérkeztûnk és kihúztam a zàrból a slusszkulcsot, az fogta magàt és kettétörött.
Hàt komolyan  a síràs kerülgetett, de még idôben ràszóltam  magamra, hogy "most nincs idô erre ", mert valamit ki kell talàlni, hogy megyûnk majd haza slusszkulcs nélkül..... Bevillant, hogy Sylvi emlitette , hogy aznap késôbb megy dolgozni, mert reggel az adóhivatalba megy., az pedig nincs túl messze attól a helytôl, ahol épp dekkoltunk.
Igen àm, de hogy hivom fel a Sylvit, mert lemerült az egységem és a magyar telefonomat meg nem is hoztam magammal ???? Megint a síràs kerülgetett, hogy hogy lehetek ilyen "béna " ma ? de megint magamra fôrmedtem, hogy valamit ki kell talàlni , közel a megoldàs .
Egy sms még kimegy , jôtt a mentô ötlet t ! Sylvi pedig visszahivott ! :) Megmenekûltûnk !
Gyorsan vàzoltam a helyzetet, hogy a kulccsal mi tôrtént, ràadàsul otthon felejtettem Oszi sàrga nyugitakarójàt és mivel ma elég nyûgôs nap van, hamarosan keresni fogja és akkor nekem végem lesz ....
Sylvi nem sokàra jôtt, hozta a pótkulcsot és igy megusztam az aznapi nagybalhét ,ami akkor lett volna, ha példàul haza kellett volna gyalogolnunk Brugge északi csûcskébôl a mi déli lakhelyûnkig .
De a nap nem ért véget .....

5 teljes rohammentes nap utàn ,amit az emelt gyogyszeradag eredményezett , sajnos ismét megjelentek a fejbillenések :((
Nem szôrnyû a làtvàny, de akkor sem jó ez igy, nem lenne szabad àttörnie a gyogyszert .
Így sajnos kénytelen voltam az elôiràs szerint megkezdeni a màsik hatóanaygú gyogyszert is beveztni, azt remélve, hogy ez az egyveleg màr beàllitja a kivànt kémiai egyensúlyt . Most egyelôre ismét elmùltak ezek a kisrohamok és ôsizntén remélem, hogy nem csak addig, amig a szervezet ujra kidolgozza magàból.

Délutàn a vihar késett, viszont amikor Glória hazaért a suliból erôs fejfàjàsra panaszkodott és hamarosan magas làza is lett. Virusfertôzés egyéb tünet nélkül. Valószínûleg ez kinzott engem is.reggel .
Reggelre elmult a làz is .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése