2015. június 9., kedd

péntek és nem 13.

A múlt péntek egy elvaràzsolt nap volt .
A hûvôs június eleji napok utàn berobbant egy déli légàramlat ,ami 32 C fokot eredményezett , 90 %-nàl is magasabb pàratartalommal .
Fullasztó és nagyon ütôs volt . Eleinte roppant boldog voltam a meleg miatt, de màr kora délutàn azon gondolokodtam, hogy én tényleg ezt szeretem ??? Hogy fogom én ezt bírni???
Oszi is végigaludta a délutàn nagy részét, utolag tudom, nem véletlenûl, ugyanis du 16 óra körûl, kb 5 perc leforgàsa alatt tizenakàrhàny fokot esett a hômérséklet és igen nagy vihar keveredett.
A suli vége elôtt bementûnk a boltba jégkrémekért és üditökért ,hogy a gyerekeket felszedve azonnal indulhassunk a tengerpartra.
Én kiszàlltam a patikànàl , kb 5 percet tôltôttem bent ,de amikor kiértem ,màr egy màsik dimenzióban talàltam magam.
Viharos szél fújt, hideg szél, a napfény eltûnt és kb 10 perc múlva üveggolyó nagysàgú jéggolyókkal dúsitott esô ömlôtt.
Ennyit a strandolàsról ....
De az egész vàros meg volt zavarodva; A közlekedés, az emberek.......agymenés volt.
Este az Artúr elindult edzésre a szokàsos módon vonattal, majd kb 20 perc múlva telefonàlt, hogy van egy kis gond, mert nem a blankenbergi vonatra, hanem az Oostendbe menôre szàllt fel .:)
A bérlete pedig csak Brugge - Balnkenberge jàratra érvényes.
Mondtuk,  hogy mondja el a kalauznak és probàljanak segiteni, hogy bünti nélkûl hazakerûlhessen .
Ügyesen megoldotta és most a szerv emberei is megértôek voltak, kiàllitottak egy igazolàst, hogy ingyen visszavonatozhasson Bruggeig . :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése