2015. június 29., hétfő

túl az 500 km -en

Amikor tudok, kimegyek futkàrozni a màr jól bevàlt futóköreim egyikére.
Idén kitalàltam, hogy megpróbàlom írni, hogy mikor , mekkora tàvot futottam, mert szeretném biztosra tudni, hogy 1 év alatt meg van az 1000 km.
Most tartunk az év felénél és az elsô féléves tervet sikerült teljesiteni;
Igaz, hogy januàrban, februàrban és màrciusban nem sokszor vàgtam neki, mert hol az örjöngô idôjàràs, hol egy-egy aktuàlis betegség vagy egyéb dolog akadàlyozott meg a testmozgàsban .
Ha az ember elosztja, fél év alatt ez nem olyan sok , de a rendszeresség szükséges, hiszen anélkül nem lesz sikeres  a kilóméterek gyûjtése . Menni kell ! ;)
Tegnap rendhagyó módon ismét Blankenbergében futottam a tengerparton. Gyônyôrû volt este 10 óra magassàgàban a part , szinte szélcsend és nyugalom uralkodott a körülöttem és a rengeteg sétàló turista körül. Jó volt ott lenni !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése