2010. március 1., hétfő

otthoni élmények

Hát elég nehéz összefoglalni azt a bő 1 hetet, amit otthon töltöttünk közösen.
Nagyon sok minden történt, de mégis kevés volt ! :) :(

Először is, már sokan tudjátok, de nem sikerült egyszerre elutaznunk,mivel tényleg otthon maradt a Férjem útiokmánya ( nem az én hibámból), így egy kissé felpaprikázva érkeztem meg az 5 gyerekemmel Ferihegyre, ahol először nem is akarták nekem elhinni a rokonok a történteket.
Másnap este sikeresen landolt Laci is , így megkezdhettük vakációnkat!
Elintéztünk egy csomó mindent, orvosi vizsgálatok sorát, itt jegyezném meg, hogy Zalán szemüveges lett, amit még Belgiumban is javasoltak, mert ott is kiderült, hogy nem éles a látása.
Szemgolyó deformitása van, ami azt jelenti, hogy a szemgolyója nem gömb alakú,hanem hosszúkásabb az átlagnál, így egyszerre tud plusszosan is meg mínuszosan is fókuszálni ! Jó mi ?

Na de jól viseli az új kiegészítőjét és talán kevésbé lesz fáradékonyabb a szeme....

Meglátogattunk egy csomó barátot, munkatársat stb....Találkoztunk szeretett rokonainkkal is és sajnos meg kell erősítenem, nagyon hiányoznak !
Volt olyan betervezett programunk is ,ami végül nem jött össze, de majd legközelebb!

Nagyon örültem a tungsramos "lányaimnak", higgyétek el, TI IS nagyon hiányoztok, de kitartás, minden mese véget ér egyszer és akkor jövök én ! :)
Jó volt látni a "galériás galerit" is, ezek azok a dolgok,amit nehéz megmagyarázni, de rettentő fontosak!
Sorolhatnám naphosszat,mert mindenkinek nagyon örültem, aki most kimaradt ,azt nagyon sajnáltam, úgyhogy Brigi legközelebb 3 napig dumálunk !!!!! :)

24-én szerencsésen visszatértünk, de sajnos az internetünk elmúlt, így hétfőig el voltam vágva a külvilágtól, szörnyű volt , főleg, hogy vmi olyan pocsék idő párosult ezekhez a napokhoz, hogy az embernek ilyenkor csak sírni lenne kedve vagy már azt sem.
De ma új hónap, új évszak ,új internetkapcsolat kezdődött és már 7 ágra sütött a nap és nagyon remélem , hogy ez a tavasz új szeleket és új lehetőségeket hoz magával !

2 megjegyzés:

  1. Jól értem Tungsramos lányaidnak azt üzented:
    "Fuss el véle"...:):) ?

    VálaszTörlés
  2. De addig helyben kell futniuk ! :)

    VálaszTörlés