2012. február 15., szerda

melegszik

Végre melegszik az idő !!!!
Itt is volt egy pár nap, amikor éjszaka kemény mínuszok voltak. Sőt napközben sem érte el a nulla fokot.
De már vége ! :))
Most újra 7-9 fok van napközben, mint decemberben és ami nagyon árulkodó, hogy tegnap napközben ,amikor futottam a körömet, a mezőkről már nem a tél szagát lehetett érezni. :)
Persze még korán lenne a tavaszhoz, de megkezdődött a változás, az biztos !

Tudom, hogy még lesz egy jó pár balgás nap, azaz erős , hűvös szél, sok eső, szürkeség, de abban bízom, hogy mint tavaly is, idén is hamar elkezd tavaszodni.
Gyakorlatilag, ahogy visszaérkeztünk Hubával , ami akkor március közepe volt, kellemes, napos idők jártak felénk.
Emlékszem , hogy húsvétkor nyári ruhát lehetett venni, igaz ugyan, hogy július, augusztusban nem, de hát akkor mi éppen otthon voltunk ! :)

2 megjegyzés:

  1. Dórikám!
    Szeretem az optimizmusodat!
    Én is ilyen vagyok!
    Ismét esik nálunk, a viharos szél hozta.
    Remélem ez az utolsó! (hó)ezen a télen!
    Most korán lesz Húsvét.
    Bizakodjunk, hogy megjön a tavasz!

    Márc.,ápr. borult,párás
    május kellemes,borús
    Szerintem jún.és júl. lesz napos és száraz.(kevés eső)
    Aug. szept. hűvös, esős.
    Okt.napos, kellemes
    nov. borús, napsütés, néhol eső
    dec. esős, napsütéses

    Üdv:Éva nénétek

    VálaszTörlés
  2. :)
    Nagyon tudsz valamit, Éva néni ! ;-)

    VálaszTörlés