2013. február 27., szerda

szanàlàs, szanàlàs

Most egy kicsit kiakadtam és el is fàradtam.
A hétvégén màr a lànyok szobàjàt àtpakoltam, Huba is bekôltôzôtt, igaz a festés még hàtra van, de legalàbb mindennek megkerestûk a helyét.
Ma a fiuk szobàjàba vetettem be magam , az asszirok kegyetlenségével kezdtem felszàmolni a felesleget.
Komolyan mondom, én évszakonként mindig szanàlok, egyrészt a kinôtt ruhàk helyetcserélnek, màsrészt az addig ôrizgetett nagyon fontos szemetektôl megszabaditom a lakàst , de ma kiakadtam, mint a kakukkosora.
Artur és Zalàn 3 oriàs zsàknyi szemetet rejtegetett a szobàban, kûlônbôzô àlcàk alatt !
Még a téliszûnet elôtt kûzdôttem a szokàsos vàlogatàssal és fogalmam sincs hogy lehet ennyi idô alatt , ennyi vackot felhalmozni megint !
Ma rajtakaptam Arturt, amint a 2 oràn àt vàlogatott szemetekbôl modszeresen àtmenekit az elôszobaszekrénybe jonéhàny darabot......na akkor kiengedtem a hangomat és ha jol emlékszem életveszélyesen meg is fenyegettem szegényt . :)
Azért lassan alakulunk, szeretném ha husvétig elkészûlne a felfrissitett fészek .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése