2019. május 25., szombat

dwaars ddor Brugge, azaz keresztül Bruggen

Minden évben megszervezik a màjusi vàrosi futàst, amire most Hubàval együtt jelentkeztünk. :)
Ô szeretett volna az 5 km es tàvon indulni, de azt gondoltam, hogy az neki most még egyszerre túl sok lett volna, igy a gyerekeknek rendezett 1 km es tàvra irattam be.
Mondtam neki az elején, hogy ne kezdjen rà nagyon, mert 1 km  az nem 100 m , kb tudja is , hogy mennyi ( van viszonyitàsi alapja, voltunk pàrszor szaladgàlni együtt is )

Nagyon ügyes volt, kb 500 m nel jeleztem neki, hogy umost kezdjen rà , túl van a felén . Neki is iramodott és boldogan futott a célig !
( nem tudjuk hànyadik lett, nem értékelték ki ôket, mivel sokan indultak, csusztatott rajt volt )


Én magam az aznapi leghosszabb tàvon a 15 km es en indultam . Szerencsére az idôjàràs viszonylag kedvezett a sportolàshoz, bàr egy kicsit jobban fujt a szél,mint szerettük volna, de mivel nagy volt a tömeg és leginkàbb a vàroson belül futkostunk, igy nem kellemetlenkedett sokat.
Sajnos technikai okok miatt nem tudtam idôben a 6 perc / km es iramfutó angyal mögé  felsorakozni, Zalànra kellett vàrnom, hogy elvigye a cuccaimat.
Jó hàtulról indultam,de gondoltam nem is baj, amugy sem vagyok nagy formában.
Aztán mégis egész jól ment, a 6. km nél már az "angyal " mögött voltam a 7. km nél már  kiléptem és jol esően elszaladtam a célig.

A kiértékelés szerint relativ jo helyen végeztem .








P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése