2019. szeptember 1., vasárnap

visszatérve

Tudom, hogy hosszú hetek óta nem jàrtam itt, ugy éreztem, hogy  a nyàron esélyem sem volt naplózni.
Mindig azt gondolom, hogy idôvel több idôm lesz a hobbijaimra, aztàn rà kell jönnöm, hogy ez csak àlom.....
Az események piszok gyorsan pörögtek, a hely szûkösebb volt, mint a bruggei hàzunk, a zsúfoltsàg àllandósult, ami nem rossz, de a nyàr végére borzasztóan lefàradtam sajàt magunktól....
A holnapi iskolakezdés bizonyos szempontból aranyat ér nekem !

A nyàron a sok talàlkozót, hàzfelújítàst , költöztetést, takarítàst, ügyintézést , autószerelést, érzelmi hullàmzàst, viszontlàtàst , gyàszhírek befogadàsàt , jövôtervezgetést éltünk àt.


Szóval volt esemény rendesen..... még nem is dolgoztam fel mindent.
Arra gondoltam, hogy feltöltögetem a képeket , az is egy teràpia nekem is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése