2020. február 18., kedd

az új beosztottam

Pàr hete kilehelte magàból az utolsó szuszt is a porszívónk.
Van egy màsik is, ami persze sokkal kisebb teljesitményû , ezért az àtvette a fômegbízotti poziciot.
Csakhogy a sok hónapos ablakcsere és az azzal jàró àllandó, agressziv takaritàst az utóbbi sem viselte màr jól, így vészhelyzetet hírdettem és baharangoztam, hogy lesz, ami lesz , veszek egy új porszívót.
Eszembe jutott, hogy Lacinak kellett kapnia eco csekket, amivel hàztartàsi gépeket ( energiabaràt típust) vagy led izzókat vagy egyéb érdekes dolgokat lehet vàsàrolni.
Mivel az eco csekk is elektronikusan érkezik, fel sem tûnt, hogy van e vagy nincs, elöszôr is ki kellett talàljuk, hogy honnan fogjuk megtudni, hogy rendelkezünk e vele vagy sem.
Miutàn megtudtuk, hogy a "cafeteria" kàrtyàn kell lennie , igy kissé izgulva , de elszàntan vetettem be magam az elektronikai boltba.
Az elsô 2 helyen közölték, hogy a porszivó nem energiabaràt, ezért nem fizethetem eco csekkel .... :(
A 3. boltban jeleztem porszívó vàsàrlàsi szàndékomat és azt is, hogy csak akkor vàsàrolok, ha eco csekkel fizethetek.
Mondtàk, hogy rendben van, de csak A+ os porszívót vehetek ,ami persze a magasabb àrkategóriába tartozik.....lehet, hogy energiabaràt, de nem pénztàrcabaràt .....

......és akkor meglàttam , a legerôsebb, legnagyobb szívóerôvel rendelkezô , legalkalmasabbnak tûnô munkatàrsjelöltemet ....és megvettem.


Bàtran ajànlom, a szônyeget is felemeli . :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése