2012. november 18., vasárnap

baráti hétvége

Ezen a hétvégén meglátogatott minket Miki , Párizsból.
Mivel Sylvi szomszédasszonyunknak név- és szülinapja van a napokban , így úgy döntöttünk, hogy nem itthon, hanem egy kicsit itthonról kiszabadulva ünnepeljük meg ezt a nagy eseményt !
Elmentünk Bruggebe egy bowling centerbe , kikapcsolódni.
Hiheteleten sokan voltak , bőven 10 óra után értünk oda és még így is 2 órát kellett várnunk a pályára.
Így addig 3 biliárd játszmát is volt időnk lejátszani, amíg sorra kerültünk.
Csak zárójelben jegyzem meg,hogy mindig az a páros nyert,amelyikben én is benne voltam .....:)

Aztán jött a bowlingozás.
Hát mit ne mondjak, ez a golyóelgurítás nekem kissé nehezen indult be, leginkább elhajítottam őket, így a pontgyűjtésben nagyon lemaradtam a többiektől.
Lehet, hogy súlylökésben sikeres lettem volna ! :)))
A 3. kör végére és a szatyorgolyó, azaz a fülsegolyó megtalálása után, már sikerült kicsit jobban felzárkóznom a többiekhez.













A fényképek kissé alternatívra sikerültek és az éjjel 2 óra is meglátszik a társaságon, de azért nagyon jól éreztük magunkat és kellemesen megünnepeltük Sylvi ......   . születésnapját ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése