2012. november 21., szerda

miért nem csodálkozom ?

Szeptember 26-án meséltem arról, hogy a nyelvsuliban milyen kavarodást okozott, hogy Lacival a nevünk egy része azonos, de csak egy része és természetesen a születési adataink már eltérőek, nem beszélve a nemünkről ! :)
Még a nyelviskola igazgatója is eljött személyesn meggyőződni, hogy akkor most ki kicsoda és akkor azt gondoltam, hogy ha főnök elrendezi, akkor talán sikerült helyretenni az adminisztráción is az ügyet !
:)
Tegnap Laci elment a saját kurzusára, ahol már egy új szemesztert kedztek, mivel Ő  gyorsítottra jár és így kézhezkapta az előző évfolyamról szóló hivatalos  bizonyítványát ,amin az Ő neve , de az én adataim szereplnek, vastag betűkkel kiszedve .....:)))))
Megköszönte és visszaadta  és újra elmagyarázta , hogy ez így miért is nem jó .
Ma elmeséltem a mi tanárunknak, Ő legalább felírta az én adataimat a saját füzetébe, hogy majd decemberben legalább Ő ne kövesse el ezt a hibát .:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése