2013. május 1., szerda

mi is ünnepeltûnk :)

a magunk modjàn.
Laci hajnalban jôtt haza, mert hogy éjszakàs volt, igy nem sokkal miutàn ö elaludt, màr kelt is a csalàd.
Ma itt is munka- és tanitàs nélkûli nap volt, igy mindenki itthon maradt.
Mivel szép napsûtéses , bàr hûvôs idô volt, úgy làttam, hogy ez tôkéletes alkalom a garàzsok kipakolàsàra és kiszanàlàsàra .
Gondoltam, addig sem itt ugràlnak a gyerekek, igy talàn Laci is nyugodtabban tud pihenni és a munka és tényleg halad , mivel a szanàlàst én intézem.;)
Hàt mit mondjak ?!.........
Ennyi vackot összegyüjteni, szerintem csak mi tudunk ,vagyis én inkàbb kihuzom magam ebbôl, mert màr nagyon rég ota szerettem volna megszabadulni a sok lomtól, de valahogy ezidàig nem tudtam ràvenni a csalàdot egy frankó vàlogatàsra.
Kb 10 zsàknyi, doboznyi àltalunk màr évek ota nem hasznàlt holmikat vittem el a Kringwinkelbe , ez olyan hasznàlt turka bolt , amirôl persze tudtam,hogy ma nincs nyitva, de beàlltam a raktàr ajtóba és szépen kipakoltam a nekik szànt csomagokat.
Mire visszaindultunk, Laci màr felébredt és a hir hallatàn megszemlézte tevékenységûnket.
Elsô nekifutàsra idegbajt kapott, de mivel innen màr nem volt visszaút , a lomok és nemlomok szanaszét hevertek a garàzs elôtti terepen,ami eléggé meggyôzte ôt is , hogy itt "kiméletlen " szemétleszàmolàsról van szó .Nem volt mit tenni,  igy hàt  ô is beàllt , hogy mihamarabb telepakoljuk a kocsi hàtuljàt a kûlônbôzô, eddig fontosnak hitt vackokkal, hogy holnap a konténer parkban végleg megszabaduljunk tôlûk.
A kocsi hàtuljàt .......Nos , mire végeztûnk , az egész kocsi tele lett ugy, hogy most szinte csak a vezetô ulés maradt szabadon !!!
De cserébe óriàsi a vàltozàs a garàzsok belsejében; :))) Persze igy is maradt egy csomó "hasznos" holmi, de én is sokkal jobban érzem magam, olyan ,mint amikor az ember valami furcsa tehertôl lenne megszabaditva .
Én màr régóta tudom, hogy felesleges dolgokat gyûjtôgetni fojtogató dolog, igy rendszeresen hódolok a "szabaditsuk ki magunkat a lomok kôzûl " nevû hobbinak, csakhàt sokan dolgoznak a programom ellen itthon is .
De ôsszegezve, ez egy nagyon hasznos màjus elseje volt ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése