2013. május 13., hétfő

újra anyàknapja

Tôlûnk eltérôen  Nyugat -Európàban és úgy tudom a tengerentúl is nem màjus elsô, hanem màsodik vasàrnapjàn kôszôntik az anyukàkat, nagyikat és keresztanyàkat.
Gyerekek, kicsit zavarban is voltak a múlt hétvégén, mert az ajàndékjaikat, amiket a suliban készitettek még nem hozhattàk haza. :) De sok puszit, rajzot, papirhajtogatàst , akkor is kaptam tôlûk . :)
De ezen a vasàrnapon, reggel màr az àgyam kôrûl sorakoztak a kincsek.
Ezt a viràgot Dia készitette és egy nagyon szép karkôtôt is fûzôtt hozzà.

Artúrtól kaptam ezt a nyaklàncot, amit szappanból formàlt ! :)

Glôria és Dia kôzôsen ragasztottak nekem egy cukortatrtó dobozkàt ! :)

Gloria ûnnepi vàllfàja :)

Na ki a kiràly ??? :)

Ez pedig nagyon kûlônleges , ugyanis Zalàn megjegyezte, amikor az egyik boltban azt mondtam ,  hogy de szép szine van ennek e gyôngy karkôtônek!Tegnap partizànakció keretei kôzôtt elbiciklizett érte és a zsebpénzébôl megvette nekem , ezzel a remek hangzàsù sûtivel egyûtt ! Igazàból , ezt Oszkàrnak kûldte ! :)))))

4 megjegyzés:

  1. Fantasztikus gyermekeid vannak! Ezek azok a napok, amiért érdemes élni. És persze ÉRTÜK! Puszi Magdi néni

    VálaszTörlés
  2. Fálló Szelhő2013. május 15. 21:58

    De édesek! Ennyi szépséges ajándékot!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus csemeték! Egytől-egyig. Zazi nem változik...a haverom! :-D

    VálaszTörlés