2012. szeptember 14., péntek

végre...

Végre ma itt balgalandon voltam egy szuper jó zumba órán !
Gondoltam is Rátok, Zsuzsi és a többiek.... :)
Amikor beléptem a számomra eddig ismeretlen helyszín termébe, már "gyanús" volt a dolog.
Instruktőr hölgyike teljesen normális testalkatú, sportos, mosolygós, barátságos volt. Na ez egyike sem mondható el a bennszülöttekről. Ha itt valaki sportos, akkor kb úgy fest, mint az egykori NDK-s úszónők.
Gondoltam is magamban, ne ez a csajszi sem belga, az biztos.
A zene , vérpezsdítő volt , hiába a kinti szomorkás idő. :)
Az edző képzett , összeszedett és ügyes !!!
Hollandul beszélt, de mintha egy kis akcentus ...aztán mégtöbb....már egész biztos.... :)
Menet közben azt vettem észre, hogy fura, hogy minden számnak tudja a szövegét, de azt nem gondoltam, hogy spanyol !
Ezt az egyik lány mondta az óra végén, akivel látásból ismertük már egymást és felbuzdulva a formabontó hangulattól el kezdtem vele beszélgetni . :)
Szóval edző néni állítólag spanyol ( hát akkor innen tudja a szövegeket ) , bár megjelenésében arra biztos nem tippeltem volna, inkább oroszra vagy lengyelre gondolnék.
De mit keres itt Belgiumban ????? Spanyolországból Belgiumba ????

Mindegy is, annak örülök, hogy belebotlottam és néha-néha, ha Laci munkabeosztása úgy adja, akkor eljutok ide is.
De ilyenkor (is) gondolok Rátok , régi , kedves sporttársak ! :)

2 megjegyzés:

  1. Mi (én) zumba órán kívül is gondolunk a (minket) cserben hagyó) edzőnkre!:)
    Azért örülök, hogy szerencsésebb lett az edző lehetőséged mint itt nekünk. Légyszives töltekezz előre, itthon Te tartod megint az órákat!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy Zsuzsi, hidd el hiányzik minden kedves "páciensem", a Galériából is !!!!
    Töltekezem és ha eljön az "én időm" , megyek is ! :)
    D.

    VálaszTörlés