2019. február 13., szerda

Drága Barátnôm , ( ônk) februàr 6 án du. 1 órakor itt hagyta e földi vilàgot és reményeink szerint visszatért Teremtônkhöz .
Nehéz napok voltak ezek mindannyiunknak, Timi és a többiek otthon ,közvetlenül is tapasztaltàk a fàjdalmas valósàgot, Anicska szenvedését, a csalàd reménytelenségét.
Ezúton is köszönöm Nektek Anett, Bogi , Timi ,hogy még az utolsó napokban is kôzvetitettétek a szeretetet ,amire nagyon nagy szüksége volt , minden fàjdalom közepette is óriàsi érzés , hogy szàmithatunk egymàsra !!!
Köszönöm mindenkinek, akik a hàttérben imàdkoztak és gondoltak a csalàdra, akik most valóban nehéz helyzetben vannak .
Igyekszünk segiteni nekik , Zolinak, Jànos bàcsinak, az apukànak és Gergônek, aki még csak 10 éves....
Én pedig tartom az igéretem...., szàmithatnak ràm !

A dolog érdekessége, hogy annakidején, amikor az én Anyum halt meg , Anicska csalàdja is sokat tàmogatott engem , érzelmileg, csalàdilag, mindenhogyan. Akkoriban mi 14 évesek voltunk és megigértük egymàsnak, ha " ne adj Isten , valamelyikônkkel hasonló dolog történne, amàsik nem hagyja magàra majd az itt maradó csalàdot........
Anicska vàrt engem, tudta, hogy megyek haza, de nem tudott kivàrni , a névnapomon ment el .....az ô szülinapja elôtt 4 nappal . Szim



bolikus , de értem a dolgom ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése