2019. április 2., kedd

43.

Màrcius 24 -én hivatalosan is betöltöttem a 43. évemet .
Furcsa, mert régebben az ilyen koru embereket màr idôsnek gondoltam, néha meg valahol 20 nàl jàrok a fejemben, mégha a tükör figyelmeztet is a valósàgra.
Mindegy is, gondolom az ilyen gondolatokról szoktak könyveket, szindarabokat, pszichológiai bejegyzéseket írni különbözô körítéssel.
Nagyon sok kedves köszöntést kaptam az éteren, a postàn keresztül és persze személyesen is.
A csalàdon kívül àtjött Miki, Sylvi és Magdiék is , kicsit tortàztunk beszélgettünk, koccintottunk és ping-pongoztunk is ,mert Zalàntól egy tuti jó ütôszettet és labdàkat kaptam. :)
Nagyon sok szép ajàndékot kaptam, nem is értem miért , komolyan kicsit túl lett tolva a napom.
Ami külön meglepetés volt, hogy Huba kis baràtjàék csalàdja egy gyönyörû viràgcsokorral és hozzàillô vàzàval àllitottak be  hozzànk .
Igazàn megható volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése