2019. október 30., szerda

egy lépéssel közelebb

Tavaly kigondoltam, hogy kihasznalom az internetes oktatas lehetőségeit és megnéztem, hogy a felnőtt továbbképzések közül mi érdekelhet komolyabban.
Arról már beszámoltam, hogy el is végeztem a HR asszisztens tanfolyamot , dicsérő minősítéssel. :)
Aztan kitaláltam, hogy mivel most a kereskedelemben dolgozom, megcsinálom a boltvezetői vizsgát , de ahhoz elötte egy eladói, kereskedői iskolát ( OKJ s képzést ) el kellett végeznem.
Azon is túl vagyok és hála Istennek jelesre vizsgáztam a bizottság elött.
Most itt állok az utolsó vizsga kapujában , ami kevesebb , mint 2 hét múlva lesz , tananyag is van hozzá rendesen , de nagyon igyekszem , hogy sikeresen túl legyek ezen is és ezzel több esélyt adjak majd az otthoni munkakereséhez. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése