2020. május 14., csütörtök

lépésrôl - lépésre

Màjus közepe van , bàr az idôjàràs ezt nem tudja, én megkezdtem a hosszas szülôi szabadsàgomat, igy a bolt visszanyitàsàban màr nem vettem részt.
Laci visszament a céghez, de neki is ki kellett vennie az évi szabadsàgàt, igy hol bejàr, hol nem. Mondjuk ez most életmentö ,mert közben meg a pakolàst és a visszavonulàst is mûködtetni kell.
A jogi és problémàsabb problémàink elhàrulni làtszanak ,de a vàltozatossàg kedvéért az autónkkal van baj, elég nagy baj ......

Artúr a diplomàja megszerzéséért küzd még az utolsó hetekben, a karantén alatt szerintem annyit tanult , készült, mint egész életében eddig . :)

Diàék évfolyama vàltott mûszakban heti egy ,két napra be fog jàrni az iskolàba, Hubàék valószínûleg nem. Osziéknàl elvileg júni 1 tôl újra nyit az ovi, de még semmi sem biztos.
Zalàn és  Glória itthonról folytatjàk az évet, az év végi vizsgàk, még nem biztosak....

Közben pakolunk, szanàlunk ezerrel.....
Sok szekrényt màr kiüírítettem, sok mindent tovàbb ajàndékozunk , tegnap egymàs utàn jöttek az érdeklödök, pàr dolgot feltettünk a Market Placere , néhànyat ingyen elvihetôre.
A gyerekek csak néztek, hogy 5 percenként csöngetnek ... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése