2009. október 9., péntek

vicces hétköznapok

A napokban volt két aranyos sztori, amin elég jól elszórakoztam ! Nem biztos, hogy leírva is ugyanúgy hat, de "élőben" jó volt.

Az egyik : mivel Glória már 2. hete van itthon a bárányhimlője miatt,aminek egyébként lassan csak gyógyult helye marad, unalmában kitalálta,hogy zoknit párosít.
Van egy nagy zöld fedeles,fonott kosarunk, amibe gyűjtjük azt a 200 páratlan zoknit ami mosásonként lejön. Szóval leült a szobája közepén kiborította a kosarat és szépen elkezdte szelektálni a zoknikat.Kb egy órát elszöszölt vele,szép zoknigombócokat gyártott és mondta, hogy beteszi a fiúk fiókjaiba,biztos örülni fognak neki. Megdícsértem, hogy milyen aranyos és én is örültem neki, hogy ezt az izgalmas sziszifuszi munkát átvette tőlem.Mondtam, hogy ne szóljon a fiúknak , legyen meglepetés!
Másnap reggel,amikor a fiúk suliba készültek és szokás szerint rohanva öltöztek nagyon megörültek, hogy vannak "kész" zoknik a fiókokban, ezzel is időt nyertek, gondolták ők ! :)
Aztán Artúr kissé felháborodva előkerült a reggeli félhomályban és megköszönte, hogy felemás zoknikat párosítottam nekik!!!! Lenéztem és tényleg, de azért kicsit hasonlított is ! :))))


A másik tegnap történt : a héten be kellett fizetni a suliba x eurót "Tutti Frutti" cím alatt, ami azt takarta, hogy aki befizet, az bizonyos napokon kap gyümölcsöt ebédután.
Be is tettem a borítékba a 4 gyerekre jutó részt és beküldtem.
Valamiért tegnap Zalánt délben kihagyták az osztáskor ,amit nagyon zokon vett, nem értettem, hogy miért ,mert Guszti és Artúr megkapta a részét, valami renitens viselkedést véltem a dolog mögé gondolni...:)
aztán kérdeztem Zalántól, hogy " akkor most végül nem kaptál ?"
Mondta, hogy de igen,mert délután szólt az osztályfőnöknek, hogy "hogy lehet, hogy Ő nem kapott,amikor mindenki más igen, pedig ő is be van fizetve és most akkor legyen szíves és adja oda az övét ! "
Kérdeztem , hogy és mindezt milyen nyelven mondtad el, magyarul ?
Azt mondta , " nem ,hát mondtam neki, hogy mevrouw, Tutti frutti ? "azaz asszonyom , tutti frutti ? :)))))))
A lényeg, hogy Petra néni hozott neki egy körtét, tehát a probléma megoldva ! :)

1 megjegyzés:

  1. ...és a tanárnéni elkezdett vetkőzni, mint az azonos című régi éjszakai műholdas műsorban...
    :)

    VálaszTörlés