2010. szeptember 16., csütörtök

ki tudja a választ ?

Tesóm pár napja feletette ezt a videót, mert újra hallotta, amit gyerekkorában unásig hallgatott.
Én nem ismertem, de hát egy csecsemőnek minden vicc új, ugyebár...:)
Amikor meghallgattam a hangulata és a szövege miatt levontam egy következtetést, hogy "Apuka" miért nem láthatta eddig a kislányát.
Erre a teóriára megerősítést nem kaptam a környezetemtől, ezért most hozzátok fordulok ezzel a nagyon fontos kérdéssel ! :)

Hallgassátok meg ezt a kis nótát és írjátok meg nekem , hogy mit gondoltok mi volt az oka a 7 év "távollétnek "?! Köszi!


6 megjegyzés:

  1. Senkinek semmi nem jut eszébe ? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen hülye alternatívákat még tudok:
    Pl. kómában volt, mint a Segal a filmben, de lehet, hogy csak a kománál volt...
    :)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy keresgettem , hogy van e alapja az "áthallásomnak " ...és van !!!! :)

    VálaszTörlés
  4. hát , nem voltatok valami aktívak !
    Én azt "hallottam ki " a dalból, hogy apuka börtönben volt az elmúlt években, mivel az egyértelműen kiderül, hogy nem elhagyta a "családját",szereti őket, a kislányt is nézegette fotón és valami szörnyű titkot is emleget. Na ????

    VálaszTörlés