2010. november 4., csütörtök

októberi kavalkád

Nos, itt az ideje, hogy némileg "megörökítsem " az elmúlt hónap emlékeit.

Az úgy kezdődött, hogy október elején Tesóm kilátogatott hozzánk Zeebruggeba és néhány együtt töltött nap után , megérkezett Faterkánk is , mi pedig másnap (Dia, Tesóm és és) hazautaztunk Budapestre.
Szóval csere-bere volt, ami a helyszínt illeti.
Hazautazásomnak több oka is volt, szükségessé vált pár orvosi vizsgálat, az éves fogászati kezelés, a gyerekek hiányzó tankönyveinek beszerzése, na és egy autóvásárlás !
Persze összekötöttem a kellemest a hasznossal és igyekeztem a szeretett ismerősökkel, barátokkal is találkozni, persze megint nem jutottam el mindenhova, de azt hiszem így is elég sok ügynek sikerült a végére járnom.
Dia a várthoz képest jobban viselte a megpróbáltatásokat, tulajdonképpen egész nap úton voltunk, jöttünk-mentünk, intézkedtünk, autót kerestünk.
Szerencsére Dia felfedezte a lábbal hajthatós kismotor előnyeit, ami azt jelentette, hogy igen csak hozzá nőtt a fenekéhez, mindenhová cipelhettük magunkkal,bár a haladási sebességünket kicsit megdobta, kivéve, amikor azon is elfáradt és ilyenkor kistáska, nagytáska, kismotor és kisgyerek is az én karjaimban landolt.
Amúgy nagyon aranyos volt, szinte kinyílt előtte a világ, sok kis apró sztori színesítette az emléktárunkat , leginkább talán az tetszett,amikor meglátta a metrót és kikerekedett szemekkel kérdezte, hogy az micsoda ? Mondtam neki, hogy ez a metró ! Erre Dia arca felragyogott és közölte, hogy "én, metró, én", azaz Dia metróval utazik ! :)
Na ez lehet a vidéki gyerek Pesten című élménye, erre én is most döbbentem rá ! Nekünk természetes, hogy mindent ismerünk , de Dia eddigi élete tudatos részét a balga vidéken töltötte ! :)
A tesók hiánya is felbukkant időnként, de hála a technikának skypeon sikerült tartanunk a kapcsolatot, így egészen megnyugodott afelől, hogy nem tűntek el örökre !

Hát az autóvásárlás kicsit komplikáltabban ment, mint gondoltam, így az otthon tartózkodásunk is elnyúlt az időben, amit persze csak részben "bántam ". Igaz, még sosem vettem "egyedül" családi autót !!! :)

Szóval a keresett gépjármű nem akart felbukkanni elég sokáig, de végül ezer szempont egyeztetése és megkavarása után sikerült megtalálni az "igazit".
Az külön vicces , hogy pont Siófokon vettük meg az "új családtagot ", úgy tűnik ez a város mindig fontos helyszíne az életünknek.
Itt most újra külön köszönet minden barátunknak és rokonunknak, akik derekasan állták a kérdések viharát ,stb és persze Boginak,aki nélkül ez a projekt nem is jöhetett volna létre ! :)

Miután a ránk bízott feladatot elvégeztük , lassan szedtük a sátorfánkat, hogy visszatérjünk a jelenlegi családi fészekbe, ahol most inkább nem mesélem el, milyen látkép fogadott, csak annyit, hogy nem éppen a Feng shui elvei érvényesültek.
Szóval Diával útra keltünk és nekivágtunk az előttünk álló 1500 km-nek és egyben le is teszteltük az új szerzeményünk megbízhatóságát !
Jelentem átment a tűzpróbán , mindenki megelégedésére ! :)

1 megjegyzés:

  1. Nem is igaz! Fater érkezése utáni második nap reggelén mentünk/jöttünk (nézőpont kérdése) haza...
    :)

    VálaszTörlés