2011. április 23., szombat

Áldott Húsvétot Mindenkinek

!

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. Mert az Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy elítélje a világot, hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. Jn.3:16.

"Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága." Jn.8:12.
"Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam." Jn.14:6

"Ha ti megtartjátok az én igémet, valóban tanítványaim vagytok; megismeritek az igazságot, és az igazság megszabadít titeket." Jn.8:31.

"Új parancsolatot adok nektek, hogy szeressétek egymást: ahogyan én szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek egymást! Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretitek egymást." Jn.13:34

Az én juhaim hallgatnak a hangomra, és én ismerem őket, ők pedig követnek engem. Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha, mert senki sem ragadhatja ki őket az én kezemből. Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az Atya kezéből. Én és az Atya egy vagyunk." Jn. 10:27

—♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦—
"Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig." Mt.28:19

2 megjegyzés:

  1. Dórika!
    Áldott Húsvétot kívánunk mi is!
    Köszönjük a sok szépen kiválasztott igét!

    Üdv.:Éva néni és családja

    VálaszTörlés
  2. Viszont kívánom Nektek is és Mindenkinek ,aki erre jár ! :)

    VálaszTörlés