2011. április 11., hétfő

megpróbáltatások

Na igen, " az élet nem habos torta " , jól tudom.

Tegnap este vészjósló hangok jöttek a kiságyból. Huba orra éjszakára úgy eldugult, hogy alig mertünk lefeküdni, mert nehéz volt eldönteni, hogy mennyire kap levegőt.
Az orrszívó porszívó jó szolgálatot tett, de kb 10 percenként kellett aktivizálni.
Vízszintesbe tenni babát, nem tudtam és nem is mertem , ezért aztán a félig ülő pozíciót választottam az "alváshoz" és így Huba "lejtősen ", rajtam fekve tudott egy pár órát aludni.
Mondhatom nagyon fitt vagyok , minden porcikám zsibbadt, de úgy tűnik baba jobban van !
Lehet , hogy az éppen most kiforró BCG oltás az okozó ???

Amúgy pedig megkezdődött a tavasz szünet ! 17 napos !!!!!
Bele sem merek gondolni ! :)

Persze megint hegyekben a vasalnivaló, pedig pár napja tüntettem el a szobából egy kisebb Himalájányit.
A fiúkkal is haladni kell a magyar tantárgyakkal.....
Tanulnom is kellene egy kicsit,mert már jó ideje elő sem vettem nyelvkönyveket. :(

Na és lassan el kellene kezdenem a testemet és idegeimet regeneráló "anyukás edzéseimet is ".

Hűha......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése