2011. június 25., szombat

16 hetes ellenőrzés

Csütörtökön kellett mennünk Hubával a 16 hetes ellenőrzésre és a soron következő oltásra.
A védőnők ismét nagyon biztató eredményt mértek :
Huba elérte a 6 kg-ot és a 6o cm-et , szóval már bőven megduplázta a születési súlyát !
Megmutatták a diagramot, ami az elvárható fejlődést ábrázolja.
Szépen és gyorsan növekszik, de az átlag belga gyerekekhez képest kicsit kicsi. :)
Viszont a fejkörfogata jóval nagyobb az elvárhatónál, különösen a belga gyerekekénél !
Naná !!! :))))

Amikor beléptünk az orvosi szobába, kicsit fellélegeztem , mert most végre egy szimpatikus, idősödő férfi volt az aznapi beosztott , kedélyesen fogadott minket és sokat sejtetően érdeklődött, hogy honnét jöttünk.
Amikor megmondtuk, hogy magyarok vagyunk , azonnal sziporkázni kezdett és bemutatta magyar nyelv tudását.:)
Mesélte, hogy '56-ban járt egyetemre Leuvenben ,ahova akkor sok magyar egyetemista érkezett és sok barátja volt, úgyhogy el kezdett magyarul tanulni . Elég sokat tudott az országunkról , Kocsisról, Puskásról a Balatonról stb....
Próbált velünk is pár szót váltani, némelyik tényleg hasonlított is ahhoz,amit mondani akart.
Barátságos, jó fejvolt.
Közben elővette a vakcinákat, ránézett a nyugiban fekvő és rugkapáló gyerekünkre és megállapította, hogy Huba akkor most 15 HÓNAPOS !!!!
(persze ezt már hollandul mondta és amikor felfogtam, hogy mit is mondott , nagyon meglepődtem! )
Te jó ég , nem 15 hónapos, hanem 4 !!!!!!!
Zavartan nézett bele e papírjaiba és kérdezett vissza , hogy akkor mennyi ????

Egy pillanatra leizzadtam és bevillant a Csupasz pisztoly c. film,amikor a főszereplő Leslie Nielsen be akar jutni a baseball meccsen a pályára, hogy kiderítse ki a merénylő és ezért leüti a meghívott operaénekest, akinek a ruhájában ki is jut a standion közepére. Igen ám, de mivel mindenki azt hiszi, hogy Ő Enrico Palazzo, felcsattan az amerikai himnusz és a közönség azt várja, hogy valami művészi előadásban fogja interpretálni a himnuszukat.
Gondolhatjátok,sem a hang , sem a szöveg nem volt meg....:)))))
Nos, kb ezt éreztem,amikor a még nem egészen 4 hónapos gyerekünkre azt mondta, hogy 15 hónapos és utána ki is derült, hogy nem nyelvbotlás volt, én meg körbenéztem, hogy nem lóg e ki valahonnan egy pár láb vagy valami árulkodó jel az "igazi dokitól" :))))
...és tényleg hasonlított is a Leslie Nielsenre !!!!

A biztonság kedvéért azért elismételtem, hogy Huba 4 hónapos azaz 16 hetes és megnéztem a vakcinákat, hogy mégis mit fog neki beadni.
A doki után a másik szobában a következő védőnő le is könyvelte az adatokat és megnyugtató volt, hogy mindent rendben talált, vagyis remélhetőleg tényleg a jó injekciókat kaptuk meg. :)

Amúgy dokibácsi kedves volt és búcsúzáskor megadta a címét, hogyha otthon járunk, küldjünk neki egy képeslapot Magyarországról, amiről sokat tudott, de még személyesen soha nem látta !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése