2012. március 25., vasárnap

gyorsan repül március

Nos, itt vagyok és írok egy gyors összefoglalót ! :)

Gépügy változatlan még, Sylvi most is a segítségemre sietett és a hétvégén nélkülözte laptopját.
Most Guszti épp egy tweede handos vásárlásban van, azaz egy számítógépre licitált,amit ha minden igaz mostanában meg is vettek Gentben.

Az elmúlt napokban nem sok időm lett volna amúgy sem írni, mert B.Marival nagyon aktív napokat élünk.
A szokásos napi rutin mellett kicsit idegenvezetősködtem , szóval egész nap reggeltől estig pörgök.
Nagyon nagy szerencsénk van, mert szuper az időjárás, gyönyörű napsütés és meleg, szóval nem panaszkodhatunk, de úgy tudom, hogy otthon is extrás a koratavasz. :)
Elég sok képet csináltunk, de még nem tudom, hogy tesszük fel, mert a régi gépről nem tudom betölteni, a Sylviét nem akarom terhelni, szóval lehet, hogy az újonnan szerzett masinára tudjuk majd felrakni, de nógatom majd Gusztit ez ügyben.

Megünnepeltük Marival a közös szülinapunkat , tiramisutortát csináltam és ahhoz képest, hogy én alkottam, komolyan mondom, egész jól sikerült. :)
Mari nagyon aranyos és meghatott volt, szerintem nagyon jó ötlet volt, hogy itt és együtt ünnepeljünk, szép és maradandó emlék marad mindannyiunknak !
Gyerekek is szeretettel fogadták, viszonylag tűrhetően is viselkednek, úgyhogy ez a része is rendben van.
Hubát viszont elneveztem "undokgyereknek " :))))) Nagyon kész vagyok tőle.....
Most a szokásosnál jobban rám van cuppanva, követ mindenhova, üvölt és kiabál, nincs átmenet.
Jönnek a rágó fogai , ez gyötri szegényt, de azonkívül is a "mostazonnal" akarata ütközi a "várjasorodra" elméletünkkel, ezáltal elég erősen frusztráljuk egymást.
Na mindegy, remélem hamar túl jutunk ezen a nehéz és álmatlan időkön, amúgy meg nagyon aranyos és sokat nevetünk rajta, mert rengeteg mindent csinál már, egyáltalán nem egy 1 éves gyerek szellemi szintjén van, olyan rafkós és aktív, hogy Guszti és Zalán csak bemelegítés volt.

Autóügy :
még keressük a nekünk kitalált járgányt, találtunk párt potenciális kocsit, amelyikre licitáltunk, ott a tulajdonos egy nem aktív telefonszámot adott meg, amit nagyon sajnálunk, de remélhetőleg vagy észreveszi a licitlapján vagy adódik majd egy másik , hasonlóan jó paraméterekkel.
Ez egyébként szintén Nissan lett volna, a japán megbízhatóság nagyon bejött, de most nem Serena, hanem egy Cargo, 8 személyes.
Na majd meglátjuk, ki tudja mi miért nem vagy mi miért sikerül !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése