2012. március 16., péntek

jó a gépünk !!!

Végre !
Nem tudom mitől, de ma délelőtt Sylvi Drága beadta a gépét, amíg Ő dolgozik és hát próbáltam csatlakoztatni a nethez wifin keresztül, de mivel előtte porszívóztam , valószínűleg szokás szerint kihúzódott néhány zsinor.
Elhúztam a kanapét, kis szekrényt és próbáltam mindent mindenbe beledugni, ami úgy tűnt, hogy jó lehet. :)
Sylvi gépe ugyan elsőre nem éledt fel, de a mienk, amit kontrollként használtam, az igen ! :))))))
A fiúk százszor szétszedték és összedugták a zsinórokat a múlt hetekben, de nem sikerült nekik összehoznia a normális kapcsolatot.
Semmi ami a gmail-lel kapcsolatos volt, az nem futott rajta. Sylvi barátja mondta, hogy van egy új vírus,ami a gmailt támadta és hogy lehet, hogy az került be hozzánk is...ki tudja! De szeretném azt hinni, hogy én javítottam meg ! :)))))))))
Amúgy én is jobban vagyok az Aspirin C segítségével !
Írok hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése