2014. március 30., vasárnap

Déva vàra Bruggeben van ?

A hétvégén, ahogy arról màr beszàmoltam megkezdtük a felújitàst .
Brrrrr, nem egyszerû !
Amit szombaton megcsinàltunk ( elôszoba tapétàzàsa, nappali, ebédlô festése) azt vasàrnap újra kellett reparàlni, mert a tapéta lejôtt a falról, a festés meg foltos lett.
Elôzôleg valami nagyon furcsa és massziv burkolat volt a falon, amit sem eltàvolitani, sem àtfesteni nem lehet simàn. A ragasztót kiröhögi a festéket taszitja .
Ma àtfestettem ujra a falakat és amikor végeztem megàllapitottam, hogy ahelyett, hogy sàrgult volna, inkàbb kifehéredett.
De most màr igy marad, sok még a teendô , az idô meg nagyon kevés.
Holnap én megkezdem a mostani lakàs becsomagolàsàt, Laci meg az uj lakàs lépcsôhàzàt próbàlja felfrissiteni.
A zomàncfesték semmit nem takar az ajton és a lambériàn, az még egy külön kör lesz, pedig egy jó részt màr lekentem,  Oszival a kezemben. Mindenesetre megerôsôdök vàllban , az biztos!
A lànyok nagyon aranyosak voltak, Dia és Glôria 2 napig kapargattàk a majdani hàlószobànkban a falat, hogy megszabaditsàk a régi , begyógyult tapétàtól a helységet.
Remélem a jövô hét végén, màr egy nagyobb lépéssel leszûnk elôrébb, mindez a suli, munka és a hétkôznapi rutin feladatok mellett......Gondoljatok rànk ! ;)

5 megjegyzés:

  1. Most kellene egy nagyobb vendég sereg, be lehetne fogni munkára!!!!
    Ha itthon lennétek, szerintem egy hét alatt ki lenne festve ,tapétázva az egész lakás, mindannyian ott lennénk!
    Tudom, könnyű ezt így a távolból mondani, de Te is tudod, hogy így van :)
    Nem lesz könnyű hetek az beköltözés előtt, kitartás, biztos szép lesz!!!

    VálaszTörlés
  2. Dràga vagy és tudom, hogy teljesen komoly, amit irtàl ! :)Nem akarok panaszkodni, màr az is tök jó érzés, hogy érdeklôdtök iràntunk és követitek a mi valósàg shownkat.(ezt igy kell irni ? ) Veszünk egy nagy levegôt és hajrà ! Màr csak 14 hét és megyünk haza :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ez természetes "bartell" volt, mi is mentünk, hozzánk is mindig jöttek segíteni. Jó lenne most olyan munkahely, hogy pápá, kimegyek 3-4 napra festeni, aztán vissza :)
      Ha nehéz is de jó buli, aztán váltanánk a köv. "mesterrel".
      Csak ne lennétek ilyen messze :( :(
      Viszont a skacok profi festők lesznek ez idő alatt :)

      Törlés
  3. Ha az segít, én biztosan sokat gondolok Rátok. Fantasztikus emberek vagytok! Látom a gyerekek is keveszik részüket a munkákból. Hiába a jó példa megteszi hatását. Sajnálom, hogy nem segíthetek. Magdi néni

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a tàmogatàst ,mindannyiunk nevében !Tényleg jól esik a tudat, sok erôt ad!

    VálaszTörlés