2018. november 22., csütörtök

munkaügyi fejlemények II.

Nàlunk is zajlik az élet . Szeptember óta 3 kollégànk mondott fel, egy fiatal vezetôasszisztens pedig öngyilkos lett.....màsfél éves kisfiàt hagyta itt és az értetlen csalàdjàt.....rémes.... Nem hiàba, Belgiumban minden 3. ember àll ideggyógyàszati kezelés alatt és szed antidepresszànsokat.......gratulàlok ! Mindig mondom, hogy ez balgium.  A boldogsàg nem az anyagiakon múlik !!!!!!!!

Szóval a sok felmondàsnak van oka, elég nagy a stressz és az elvàràsok, ezt sokan nem kívànjàk maguknak.
Én némileg kívül maradok a balhékon, aminek örülök, mert nem àllok le senkivel sem munkaügyön kívül "baràtkozni" vagy àskàlódni. Hàla a nyelvi különbségnek ,nem szàllok be egyik klikkbe sem ,amikor szidjàk a màsikat .
A szituàció ironiàja , viszont az, hogy sokan nekem panaszkodnak, mert ugy kezelnek ,mint egy gyóntató´lelki "szemeteslàdàt". Múltkor is elmagyaràzta a kolléganôm, hogy mi a konfliktusuk tàrgya  mondtam, hogy értem, tudok róla, hallottam, amikor vitàztak. :) Ilyenkor vicces,amikor ràjönnek, hogy értem a személyes beszélgetésük nagy részét is ,amit dialektusban folytatnak, de nyilvàn nem avatkozok bele, gyerekes , olyan " nök a pult mögött " szinvonalú gondok, de rendesen marjàk egymàst idônként.
Aztàn ,ha a fônökség is megtalàlja a brigàdot valami ökörséggel, akkor újra összefognak , mert akkor közös ellenségük van ....:) Minden ugyanolyan ,mint bàrhol màshol, ahol sok nô dolgozik együtt....:)

A mult héten , viszot az egyik fônök és az uj kolléganô ugy összeugrottak egyik reggel, hogy frankón majdnem meggyepàltàk egymàst.Azzal kerülték el a fizikai konfliktust, hogy az egyikôjük odavàgta ami a kezében volt és berphant mérgében az öltözôbe.
 A karàcsony elôtti szezonban nagyon sok munkànk van , sokkal több emberre lenne szükség ,túl van feszitve a norma .Ezen pattantak össze, mert nem túl kedves stílusban akarta motivàlni a kolleginàt, amit kikért magànak, megjegyzem joggal .
Viszont azt nem titkoltàk el a felvételnél sem,hogy itt hajtàs van,az jöjjön ide, aki birja az idônkénti megszakadàst . Nem hitte el. Azta lehoggadtak a kedélyek és a nagyfônök kibékitette ôket ....

Én hàla Istennek jól hozom a sajàt pàlyàmat, szeretek pörögni, nem vagyok sértôdékeny sem, amit sokszor értékelnek és egy nehéz nap végén meg is köszönik a türelmet és az aznapi teljesitményt.
Még nem akartam elszaladni, sôt igazàból szeretek is itt dolgozni , minden nap történik valami . :)
Igazi valósàgshow. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése