2009. augusztus 7., péntek

Hurrá nyaralunk !

Tegnap éjjel vagyis pontosabban 6-án hajnali 1 órakor megérkeztek Sógornőmék a Kustlaan 258. szám alá, vagyis hozzánk !
Ők az első, otthonról jövő vendégeink, én már nagyon vártam őket !
2 hétre jöttek,ami szerintem igazi kikapcsolódás lesz mindannyiunknak ! A gyerekek már számolgatták vissza a napokat, hogy mikor érkeznek meg az unokatesók, bár ők már aludtak, amikor a kedves rokonok, telepakolt kocsijukkal megálltak a házunk elött. Jelentem a 100 db túrórudi is rendben megérkezett és a pachot is megkaptuk otthonról ! Ezúton köszi az összes résztvevőnek, akik segítkeztek a vásárlásban, kutyasétáltatásban,stb...
Renault a kutyánk is megjött, szegény nem nagyon értette eleinte a helyzetet, hogy most akkor Ő is itt fog lakni vagy mi lesz ?!
Délben bementünk közösen a gyerekekért Bruggesbe a nyári suliba és turistacsoport alakzatot felvéve bejártuk a város nagy részét, ráadásul ma végre igazi nyári meleg volt, hétágra sütött a nap ,szóval nagyon vidám napunk volt.

A netünk egy kicsit betegeskedett, de egy nagyon kedves, szimpatikus fiatalember, Uri Gellert megszégyenítő tehetséggel távgyógyítást végzett és visszavarázsolta a hiáyzó böngészőket a gépünkre ! :)
, kedvenc Sógornőmmel a tengerparton megbeszéltük az otthoni eseményeket és persze az élet nagy dolgait és közben arra gondoltam, hogy jé most telejesen olyan,mintha nyaralnánk !
Délután végre lementünk strandolni

1 megjegyzés: