2009. augusztus 7., péntek

Sporttársnőimek, sporttársaimnak

üzenem, hogy nagyon, nagyon köszönöm Mindannyiotoknak a folyamatos üzenetváltásokat, híreket,jelentkezéseket!
Örülök Neki, hogy hallok Rólatok, örülök, hogy hiányzik a közös mozgás,persze én is nagyon sajnálom, de ez azt jelenti. hogy jól éreztük magunkat együtt és egy kicsit egymás életének részeivé is váltunk !
:)
NEM FELADNI LÁNYOK, FIÚK , a görögök tudtak valamit,amikor kibökték az ép testben ép lélek sztereotípiájukat ! :)
Különben is, ha majd hazamegyek nem "lelakott" csoportokat szeretnék, hanem azt az igazán lelkes társaságot,aki akár hétfőn reggel /vagy kedden este vagy pénteken minden akadályt, rokont, munkát, BKV ellenőrt,időjárást, depit félresöpörve ott állt várva az aznapi szadit !
K. Zsuzsi az a videó amit küldtél szuper volt és nem felejtettem el a dvd-t sem,csak még be kell érnie !
B.Zsuzsi üdvözlöm azokat is,akik nincsenek net közelben vagy nem olvassák a blogot, de reggelente ott álltak csatasorban !
Puszi Mindenkinek !

5 megjegyzés:

  1. Jól van Kicsi! Fuss helyettem is!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Dóri, lelkes olvasód vagyok, nagyon szeretem a stílusodat. Ez egy picit enyhiti hiányodat.
    De a képekét nem! Szóval képeket hol láthatok tőled, rólatok és a városról, strandról stb. millió puszi Berényi Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. A távirányítókapcsolgatás is sport?

    VálaszTörlés
  4. Jaj Zsuzsi,de jó hallani Rólad is !
    http://picasaweb.google.com/dorottyazb
    ott talász jó néhányat!Frissítés a napokban jön !

    Anettkám, ha ezer kitörés közben csinálod ! :)

    VálaszTörlés
  5. ez a poszt nem nekem szól, tehát el sem olvasom. megyek tovább, mert nagyon le vagyok maradva. itt tartok.

    VálaszTörlés