2009. szeptember 24., csütörtök

erről is, arról is


Most megpróbálom összeszedni azt a pár dolgot,amiről készültem már beszámolni, csak valahogy eddig nem jutottam oda.
Na nem azért mintha szétszakadnék a sok munkától, csak épp arra nincs időm igazán, ami kikapcsol.
Nos, Laci megkezdte az ipart és már teljes bedobással gyűri is, elég sokat jár Brüsszelbe,mert hogy onnan kell becsempészni az idegeneket ! :) Figyeltél, Nagytesó ?! :D
Mivel még éjszakás egy ideig, nem is viseli túl jól ,mert napközben nincs rá módja kialudni azt a 10-12 órát,amire szüksége lenne :) De hát az élet nem habostorta, ugye kedves Pelikán elvtárs ? :)
De sok autót ki tud próbálni, ami viszont érdekli Őt és "pista bácsi" a GPS elég jó munkatársa, így Belgium nyugati és középső részét lassan teljesen kiismeri.
A nyelvvel sem áll rosszul, de az igaz, hogy egy célirányos nyelvtanfolyam sokat dobna rajta is !

A gyerekek : SZERETNEK SULIBA JÁRNI, úgyhogy egészen biztos vagyok benne, hogy itt közvetlenül a levegőbe nyomatják a mosolygószert ( Hollandia is itt van 20 km-re ),mert normális gyerek ugye nem szeret iskolába járni....Azt mondják nagyon laza...hát igen a flamand oktatás olyan amilyen, de szabadidős tevékenységnek megteszi. :D
A tanárok továbbra is nagyon rendesek, még egyszer sem hivattak be magatartásprobléma miatt:D
Észre sem veszik, de napról napra könnyebben értik a flamand nyelvet, sokszor egymást javítgatják, ezt már itthon is többször észrevettem.

Dia : a család központi irányítószervere....
Egész nap tesz-vesz. Rossz! :)))))
Bútorokba kapaszkodva sétálgat, de ha vmi sietős dolga van,akkor térdre huppan és futás....
A kutyát puszilgatja, minket ritkán ! Nagyon szereti a szalonnát, erre Apám szoktatta rá és a paprikás szalámit is.abszolút igyekszik tartani a tempót a Tesókkal. Már a kártya bizniszbe is beszállt, aminek a többiek annyira nem örültek,mert keresték fél napig a csereberélős delhaizes
pixar paklit,amit Dia megkaparintott és egyesével bedugdosta a szőnyeg alá. Én láttam, de nem szóltam , így legalább fél napig volt programjuk a gyerekeknek ! :D

Renult :
hát már nem mai csibe Renault sem, az számolgattam, hogy most 13 és fél éves, de elég jól bírja magát !Az különösen inspirálja, hogy itt folyamatosan nyúlszagot érez,mivel erre nagyon, nagyon sok a nyúl. Az ember megy az utcán és átszalad előtte egy egész család. Eleinte furcsa volt és érdekes, de az ember hozzászokik,mint ahogy ahhoz is, hogy a"sarkon" esténként a fókák ugatnak, tényleg ! Itt laknak a Sealife Centerben . :)
Szóval a körülményekhez képest szerintem jól érzi magát.

...hát magamról annyit, hogy futkosok szorgalmasan. Igyekszem egy alapkört minden nap lefutni,az most kb 6,5 km és ha be tudom időben rendezni, akkor heti 2-szer 10 km is meg lesz.
Nem tudom, hogy az időjárás mennyire fogja ezt befolyásolni, de valahogy akkor is szeretném.
Igazából küzdök a "semmittevéssel". ezt nagyon nehezen viselem,én ebből az életformából személyiség károsodás nélkül max. 3 napot bírok.Persze itthon van mindig mit mosni, vasalni,főzni,stb.......úgyhogy ha valaki tud egy jó kis tornádóvadász vagy titkosügynök állást, szóljon nyugodtan vagy írjon az " 5 gyerek nem akadály " jeligére ! :D

1 megjegyzés:

  1. Háát!... Nagyon titkos ügynököt Te is ismersz és majdnem nagyon nagyon titkosat is!
    :)

    VálaszTörlés