2009. szeptember 6., vasárnap

Home, sweet home.....

Tegnap este leszállt a wizzair 622 -es járata Ferihegyen a szokásos időben, csakhogy most én is a fedélzetén voltam ! :)
Szóval hazaugrottam pár napra egy kis fogorvosi kezelésre :(
De majdnem nem sikerült,mert 1 percen múlott e becsekkolásom sikeressége.
Mivel Apu aznap , ugyanazzal a géppel érkezett,amivel én fordultam vissza , így Andi barátnőm vállalta a kettős fuvart a reptér és Zeebrugge között.
Gondoltam, hogy neki se kelljen sokat dekkolni a reptéren, ne menjünk ki túl korán, úgyis van idő a becsekkolásra !
Csakhogy ! A reptér előtt megállt az élet...nem tudtuk miért, de az egész bevezető út állt.Autók százai, buszok, stb....Senki nem tudta pontosan mi történt,vmi balesetre gyanakodtak. Beindult a telefonálgatás ,próbáltuk a légitársaságokat hívogatni, hogy jövök,jövök,jövök........
Persze nem vették fel !
Aztán 5 perccel a terminus előtt megjöttek a rendőrök és így a farvizükön egy kis gázfröccs segítségével éppen odaértünk ! és az utsó pillanatban bedobtam a cuccaimat a csekkolós bácsi elé,aki igen intenzíven mosolygott zaklatott ábrázatomon ! :)
Még WC re sem mertem kiszaladni a tranzitban,mert már nem bíztam semmit sem a véletlenre ! :)
A tranzit ablakából láttam Apukámat kiszállni a gépből, Piedonénak öltözve lépett balga földre !
Furcsa, hogy nem láttuk egymást 2 hónapja és most is csak így !!!! Remélem jól fogja magát érezni !!!!

Én nagyon örültem, hogy végre találkoztam "ismerős " arcokkal,nagyon jó volt újra találkozni,mégha kissé meggyötörték az idegeimet a nap eseményei !!!!:)
Igyekszem sok mindenkivel találkozni az elkövetkezendő pár napban .

1 megjegyzés: