2009. szeptember 1., kedd

nincs kedvem címet adni

Hát az elmúlt napokban nem nagyon írtam, inkább éltem az életet !
Igazság az , hogy nem is voltam túl jó passzban.Valahogy túl sokat járt az agyam és a végén már magam is összekeveredtem a saját gondolataimban. :)
Most mosolygok rajta, de akkor nem volt annyira vicces.
Biztos az a tény, hogy vége a nyárnak és kezdődik a befelefordulós időszak,amit ezidáig a család és a barátok okozta élmény , programok segítettek "túlélni" és hát idén a helyzetből adódóan a barátok népes tábora nem lesz ebben a segítségemre....persze itt van S. Andi,,akit szintén nagyon szeretk, de mégis új ez a szitu és kicsit félek is tőle.
Attól félek, hogy egy rossz pillanatomban esetleg képes lennék átértékelni az eddig elért dolgokat és új szélirányt vennék ! ( gondolom ,aki ismer az tudja miről beszélek ;) )
Szóval próbáltam magam helyre tenni és újra élvezni a mostani helyzetet. Azért persze van is mit !!!!
Tegnap pl. Blankenbergeben virágkiállítás volt,ahova átcangáztunk és mivel ilyet én még ennyire közelről nem láttam , eléggé elbűvölt. Éreztem , hogy újra termelődik az endorfin a z agyamban, aztán rájöttem, hogy nemcsak a látvány miatt van ez, hanem mert szólt a zene !!!!
na itt meg kell állapítsam, hogy balgium egyáltalán nem muzikális a mi értelmezésünkbem, zene az nincs, se az utcán, se a boltokban, se sehol. Néha hallok egy-két Harangozó Teri szerű holland slágert, ilyenkor szélesre szalad a szám,mert eszembejut kedves Neszmélyi házaspár, de zene nincs !
Szóval az utcai karnevál jól sikerült,amit a gyerekek örömére Andiéknál palacsintázással zártunk. :)

Közben persze már készülődtünk a holnap kezdődő iskolára is, amiről elmondható, hogy a puding próbája az evés és ezt hamarosa meg is esszük!
De ma még strandoltunk egyet ,mert visszatért a nyári meleg, igazán szép idő volt, ezért délután lementünk a tengerpartra és a nagy várépítés közepette arra lettünk figyelmesek, hogy Dia kapaszkodás nélkül felállt- leült, felállt- leült. :)
Persze már 7 hónapos kora óta feláltt,de mindig vmibe kapaszkodva.Most csak egy papírdarabot szorongatott és úgy mutatta be tudományát :)

Ja és még a sportolás....hát még a bicikli és a futás mellé még mindig nem sikerült betuszkolnom mást, viszont a futással egész jól megvagyok.
Ma már nagyobb kört mentem 7,5 km -t, és szeretném a 10 km-eket is megfutni, legalább hetente 2.szer, a többi napokon meg maradhatna az alapozó 5 km és 7,5 km.
Már nem terhel túlságosan ,esetleg a z időjárás szeszélye szokott nehezíteni, hol szél van, hol hűvös, de ma még este is gyönyörű időnk volt.
Örülnék ha az ősz, tél beálltával sem kellene ezekről az kellemes agymosó, vérpezsdítő órákról lemondanom !

3 megjegyzés:

  1. Nem baj Kicsi! Majd feldobódsz most itthon! Egy-két kupica Hubertus és somolyogsz! Én max. nézem, tudod, nekem karácsonyig pia nyista!
    : )

    VálaszTörlés
  2. a cím után, szabadon:
    nincs kedvem elolvasni.

    VálaszTörlés
  3. na, csak átfutottam azért.

    VálaszTörlés