2009. december 12., szombat

advent

Holnap már a 3. gyertyát is meggyújtjuk a koszorún, szóval mindjárt karácsony lesz!
Idén sikerült advent első vasárnapjára , tehát időben elkészíteni a koszorút, kicsit felöltöztettük a lakást is, kész vagyok a NAGYTAKARÍTÁSSAL is, mindent elhúztam, letöröltem, leportalanítottam, ablakot pucoltam, függönyt mostam,stb...de tök felesleges,mert 2 nap múlva már csak én tudom, hogy mennyi vacakolás volt ezzel,nyoma kevés lesz .
De ,ami merőben más , mint ilyenkor szokott lenni, az az , hogy már áll a karácsonyfa !
Most biztos néhányan rácsodálkoztok, hogy miért is ?
Nos , itt az a szokás, hogy a karácsonyfa dec.6-jan.6-ig díszeleg a szobában és mivel a gyerekek ezt tudják és az iskolában ,óvodában is együtt díszítettek, jelezték igényüket, hogy ugye nálunk is...
Mivel itteni ismerőseim felvilágosítottak, hogy fenyőt nem lehet ám olyan egyszerűen kapni, mint otthon,hamar meg kell venni,mert kevés van és nem túl sokáig,ezért rászántuk megunkat és beszereztünk egy szimpatikus darabot.
Nekünk otthon midig a hosszúlevelű, erdeit szoktuk venni, itt nincs, ezért cserepes nagyobbacska luccot vettünk. Legalább van illata.
Díszeink nem voltak, úgyhogy azt is be kellett szerezni, no meg égőket is,szaloncukor volt még valamennyi abból ,amit Éva néni küldött legutóbb (köszi, köszi ,köszi :) ), így siekresen összedobtuk az idei fánkat!
Azt hiszem nem zavarta össze őket a dolog,mert ugye most nem otthon vagyunk és itt balgáéknál meg így szokták...:) Különben sem tudom, hogy oldottam volna meg 24-én azt , hogy a gyerekek se legyenek itthon, a fa is ,vacsi is készüljön, és én se kapjak idegrohamot úgy hogy ebből ne vegyenek észre semmit,mert hát itt azért közel sincs annyi programválaszték, mint otthon.
Tehát idén így van!
Remélem kitart a fánk az ünnepek végéig,most egyébként kellemes előhangulatot áraszt a jelenléte.Megpróbálom egy jobban látható fotón megmutatni Nektek, ha sikerül...:)

1 megjegyzés: