2009. december 15., kedd

fagy

Meglepő,mert hát itt a tengerparton nem jellemző, hogy elérje a fagypontot a hőmérséklet, de most itt is 0 celsius fok van.
Ha kinézek az ablakon, szép deres minden és süt hozzá a nap, szóval eléggé idilli a kép:)
Ami a futást illeti, ahhoz egy kicsit hűvös van, de azért megyek,mert minden időt ki kell használni, ha éppen nem esik az eső vagy nem fúj a szél 100 km / h-val.
Tegnapelőtt is láttam vmi érdekeset. :)
Már egy ideje futottam és már túl voltam a" jaj megfagyok és jaj megsülök" érzésen is, szóval úgy kezdett helyreállni a belső hőháztartásom,amikor szemben velünk megpillantottam egy futót,akin úgy tűnt, hogy hát , elég kevés a ruha.:)
Rögtön eszembe jutott Fábry, amikor a szigorú fogyúkúrájáról mesélt és arról, hogy egy napi koplalás után, már Lendvay Ildikót is szépnek látta, gondoltam lehet, hogy egy kicsit nekem is megártott a testedzés ebbena hidegben, hogy december közepén félmeztelen atlétákat látok az erdőben! :)
De ahogy közelebb ért és ahogy ránéztem Zalánra,aki biciklivel jött mellettem, konstatáltam, hogy nem vízionálok, ez a titán fiatalember tényleg félmeztelenül fut a 0 fokban!
Gondolom nagyon értelmes fejet vághattam,mert amikor mellénk ért megértően mosolygott és továbbsuhant ! Na azért sokkal kellemesebb látvány volt, mint Lendvay Ildikó....:D

1 megjegyzés: