2013. május 6., hétfő

vége az idei holland kurzusnak

Múlt héten befejezôdôtt az idei holland kurzus.
Sajnàlom is , meg nem is.
Szerettem odajàrni, egy kis tàrsasàgi életet élni, a csoportunk jol ôsszeràzodott, elég kedélyesen teltek a hétfô és szerda estéink.
11 en voltunk ebben a szemeszterben , ez a 4. szint volt, de sajnos 4 csoporttàrsunkat nem engedtek tovàbb . :(
Még én sem tudom, hogy szeptemberben fogok e tudni jàrni Oszkàr mellet, úgyhogy ezért is sajnàlom, mert lehet, hogy a tôbbiektôl és végleg bucsut kell vennem, mert ha csak januàrban tudok visszaàllni, akkor màr egy màsik tàrsasàgba kerûlôk. De ezt majd meglàtjuk .....
Erre a félévre 84 % ot kaptam . Ahhoz képest, hogy Laci vàltozó munkarendje mellett az óràk 1/3 -ra el sem tudtam menni , ahhoz képest nem rossz.
 Viszont sajnos az is tény , hogy a beszédre kaptam a legkevesebb pontot, a tôbbi pl : iràs, olvasàs, értés, nyelvtan egész jo értékelést hoztak. Tanerô javasolta, hogy a gyerekeket vegyem rà, hogy hollandul beszéljenek velem, mert màshol  nem is vagyok ràszorulva a flamand hasznàlatàra, miutàn itt mindneki beszél angolul.
Glôria benne is lenne, de ô annyira a helyi dialektust beszéli, hogy ôt alig értem. :)
Na azért majd probàlkozunk :)

1 megjegyzés: