2015. április 4., szombat

ami még màrciusból kimaradt

Születésnapom elôtti héten megàllt a csomagszàllító postàs az ajtónk elôtt és egy szép méretes csomaggal a kezében becsôngetett hozzànk .
Elôször azt hittem,hogy biztosan a szomsédnak hozta, csak ôk épp nincsenek itthon, de nem ! :)
Engem keresett.:))
A feladón làttam, hogy a csomag Pàrizsból jôtt.
Óóóóó,  a mi Miki baràtunk kûldte egy hasznàlati utasitàsos levélkével, miszerint tilos a nevezett nap elôtt felnyitni a csomagot !
Titkosított csomag volt , akàr a Kennedy gyilkossàg nyomozati anyaga . :)

A gyerekek napokig szugeràltàk, mindenàron bûnbe akartak vinni, hogy legalàbb egy kicsit nézzûk meg ! :)
De ellenàlltam és betartottam a jàtékszabàlyt ! :)

Köszönöm kedves Osztàlytàrsam, hogy ennyi figyelmet fordítasz rànk és Te is hozzàjàrulsz életûnk megszínesítéséhez ! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése