2015. december 4., péntek

BREAKING !

Hogy mi történt Gumicsirkével ????

Ott kezdôdik, hogy tegnap du; làttam, hogy egy kisteherautó, olyan pick up féle megàllt Gumicsirke elôtt. Kiszàllt belôle egy idôsebb, jól öltözött hölgy ,akit nagy vigyorogva üdvözölt szomszédunk.
Én az étkezônkben ültem, igy teljesen ràlàttam az utcai történetre .
A hölgy nagy vidàman àtadott jó néhàny csomagot Gumicsirkének, aztàn elment.
Még gondoltam is, hogy vajon kije lehetett, mert nagyon baràtsàgos szitu volt, de ez a hölgy nagyon nem fér bele az eddigi Gumicsirke profilba.

Kb 10 perc múlva az ajtónk felé tartott az öreg és be is csöngetett. Gondoltam is ,hogy most meg mi baja lehet ,mert abszolut csend volt a hàzban .
Guszti kiment ajtót nyitni és jó néhàny percig kint is maradt.
Amikor bejôtt, furcsa arckifejzés és négy nagy papircsomag volt làtható a kezében .
Kérdeztem, hogy na , mi volt ???

Azt mondta a Gumicsirke, hogy "jàrt nàla a Mikulàs és ezt hozta a 4 legkisebbnek " és àtadta az ajàndékcsomagokat !!!
A hölgy, aki itt jàrt , az az ajàndék - és édességboltos volt,aki összerakta a csomagokat és hàzhoz is szàllította.
Pàr perc múlva kiderült, hogy Gumicsirke idén 18 csomagot készittetett ,amit szétosztott az utcàban lakó gyerekek között ...................:O :O :O

Komolyan , ha értem, akàrmi vagyok !
Amióta elveszitette a pert, teljesen normàlisan viszonyul . Màr mondogatta Lacinak egy ideje, hogy hamarosan meg fog halni ....de nem néz ki rosszabbul...
Lehet, hogy àlmodott ,mint a híres Karàcsonyi mese címû történet fôszereplôje ???? ( ezt a amodernebb feldolgozàsù animàciós filmet ajànlom mindenki figyelmébe, de nem kisgyerekeknek való )

Amikor elmeséltem a nagyobbaknak, (Artúr, Zalàn) hogy mi tôrtént, csak àlltak és bambàm néztek , nem tudtàk feldolgozni a hallottakat , ùjra el kellet mesélnem . Aztàn mindenre visszakérdeztek .Ôk sem értették, hogy ez most miért és hogy jött rà ?

Nem tudom, de majd a gyerekek valami sajàt készítésû meglepetéssel viszonozni fogjàk ezt a furcsa és szokatlan figyelmességet !



2 megjegyzés: